Penyakit malas datang ! | norsheilasalleh.blogspot.com

Penyakit malas datang !

Ni yang paling aku malas bangat. Malas nak rasa rindu. Malas nak jatuh cinta. Malas nak berkasih sayang. Malas nak buat tu. Malas nak buat ni. Semuanya aku malas! malas! malas! Apa-apa pun malas lah. Kenapa? Takda jawapan paling tepat untuk soalan ni. So harapnya takda yang sibuk2 nak bertanya. 

Mungkin, aku akan stop update blog buat masa ni. Aku nak undur diri buat sementara waktu. Harapnya aku lepaslah ujian dan halangan ni. Aku nak bina hidup sendiri. Dont blame me for anything. Just be safe okey! See you later peeps! Goodbye and goodnight :(

2 comments

July 30, 2011 at 4:01 PM

miss sheila!!!!
jgnlah stop lame sgt...
hilang kwn berblogging saye...tabahkan hatimu menempuhi dugaanNYA...

August 5, 2011 at 8:09 AM

: kirana, terima kasih sangat! saya sudah kembali. carilah saya disini mahupun twitter okey :)

Post a Comment