BLOG REVIEW #4 | norsheilasalleh.blogspot.com

BLOG REVIEW #4

Assalamualaikum...

Hari ke-4 untuk review followers bulan November yang cukup bertuah (hopefully you're very lucky...) hehe. Jangan risau ye, walaupun ini hari terakhir bulan November aku tetap akan review followers bulan November sampai habis. Macam biasa, i pick them with randomly. Dont waste your time to read my blaa blaa blaaa, just look above ok!


Blog pertama : My Words merupakan blog yang sangat hebat dimataku. Kerana gaya penulisan dan penghayatan yang diterapkan oleh Raziq. Seronok sangat baca blog beliau. Kat header beliau ada ayat yang sangat menarik hatiku. Sungguh sarkastik macam aku. Kalau korang nak kenal dengan dia, sila klik direct url beliau ye.

Blog kedua : Blog adik muda yang simple dan padat dengan aktiviti kehidupan seharian sebagai seorang student. Rajin sertai segmen dan contest yang dianjurkan blogger lain. Akak doakan adik berjaya dalam bidang yang diceburi. Insyallah :)

Blog ketiga : Cik Matahari ni comel orangnya. Blog beliau penuh dengan peringatan dan doa buat teman yang lain dan diri sendiri. Aku suka doodle perempuan muslimah dekat header beliau. Kiut macam owner blog. hehehe. Sheila harap kita sama-sama berjaya mengejar kejayaan didunia dan akhirat :)

DICORET OLEH :

10 comments

November 30, 2012 at 2:34 PM

saya kenal yg satu dan tiga. hehehe~~

November 30, 2012 at 2:35 PM

Maria- famous amos la no 1 & 3 kan. hihihi

November 30, 2012 at 3:03 PM

terima kasih banyak2 kak sheila. terharu saya ni. :') jarang ada yang review blog saya ini. apepun jom teruskan menulis. ecece. saya ni pun kadang lmbt update. hehe. blog akak pun best. ada pengisian dan perkongsian kehidupan. tq kak :)

November 30, 2012 at 3:24 PM

sama-sama kasih ye raziq. insyallah kita teruskan penulisan yg boleh dikongsi bersama blogger lain. update lambat takpe, yg penting ada pointnya. hehehe. keep it up :)

*TQ jadi followers saya :)

November 30, 2012 at 7:17 PM

suke mywords punye blog tu,,menarik,,ayat die pon,,

November 30, 2012 at 8:13 PM

Alamak terharunye... ade org kate kite comel lah.. hihi gedix, pe pn alhamdulillah, sgl PUJI bg Allah :)
thanx sheila sudi review belog cabuk kite ! Aamiin Aamiin moga kita berjaya, teruskan blogging demi nusa & bangsa kikiki. thanx lagi sekali *lap airmata jap :P

November 30, 2012 at 8:54 PM

nak tanya ni.. awak suka tak penulisan saya? hehehe :P

December 3, 2012 at 9:30 AM

aah, sheila pun suka penulisan dia. ada gaya tersendiri :)

December 3, 2012 at 9:31 AM

Mai Haini, hehehe. sama-sama kasih awak. thanks sudi drop here. semoga kita terus berkawan :)

December 3, 2012 at 9:32 AM

hahahhahaa apa punya soalan ni. hihihi. *suka*

Post a Comment