AKU MASIH SETIA ... | norsheilasalleh.blogspot.com

AKU MASIH SETIA ...

Assalamualaikum
Baru-baru ni, aku ada bertegur sapa dengan my ex-classmate. Dia juga pengantin baru sepertiku. Eh? hahaha. Rasanya aku awal 2 bulan sebelum dia melangsungkan perkahwinan. Mulanya begini, aku ucapkan selamat hari lahir buat dia.
sheila shahfiekry
Lalu, terus-menerus kami saling berbalas komen. Sampailah soalan paling standard luar biasa. hehe. Soalan tentang anak. Kami berdua masih menunggu. Masih setia menunggu dengan penuh harapan. Ya, hanya kami memahami apa erti menunggu dengan penuh kesetiaan itu. Hanya Dia Yang Maha Mengetahui segala yang dicaturkannya buat kami semua.

Janganlah sesiapa berani menuding jari, bahkan bermegah dengan zuriat masing-masing. Sungguh, bukan kami pinta untuk ini. Kami redha. Kami berdoa. Agar tidak meninggalkan dunia tanpa zuriat penyambung keturunan dan agama. Insyallah :)

DICORET OLEH :

9 comments

March 30, 2013 at 2:34 PM

Hai. :) #SelaluLalu

March 31, 2013 at 8:10 PM

hai meyra :D

March 31, 2013 at 9:53 PM

xpe sheila.. kasi can berbulan madu lama2 dlu, nnt dh ade anak, tgungjwb makin besar, Allah Tahu saat yg tepat dn sesuai :) #sygsheila ^^

March 31, 2013 at 10:29 PM

thank you so much sayang. terharu dengan mar. thanks a lot mar... insyallah. mudah-mudahan diberikan rezeki :D

April 2, 2013 at 5:13 PM

xpe dear.. baru je lagi tu.. ENJOY k!

April 2, 2013 at 5:15 PM

terima kasih kak zue. hee. insyallah :)

May 12, 2013 at 12:27 PM

istiqamah berdoa :) <3

May 13, 2013 at 11:18 AM

insyallah. terima kasih ain :)

July 2, 2013 at 11:48 AM

In Shaa Allah..ade reziki nant..=)

Post a Comment