INSTAGRAM - #FOOD | norsheilasalleh.blogspot.com

INSTAGRAM - #FOOD

Assalamualaikum...
Haha. Geli hati je tengok gambar makanan ni. Sepatutnya lapar ke mengidam ke. Nak tahu kenapa? Sebab aku dah makan pun homemade spaggeti olio with meatball. Ini lunch aku semalam. hee. Aku upload dekat instagram, laju je orang like. Pantang tengok makanan ke apa diorang ni? kihkih ;p
Macam tahu-tahu je semalam tu aku tak bawa bekal. Sayang Ija, officemate aku yang baik hati. hehe. Bawakan bekal untuk aku sekali. Btw, masakan dia sedap. Dia suka sangat buat kek, manisan dan lauk pauk. Kalau aku duduk serumah dengan dia, mau gemuk berlemak. hehehe
Sekejap je aku telan semua ni. Aku set time, dalam 15 minit camtu. Perghhh lahap dan lajunya aku makan, sangat mengejutkan. Mungkin sebab malam aku tak amik dinner. Breakfast pun skip memanjang je. Lapar aku cuma diwaktu tengahari. kehkeh. Tak sabar nak buat meatball sendiri. Tapi sebelum tu kenalah buat wantan dulu. Teringin nak makan mee wantan! >>aku yang teringin<<
Kak Ija yang comel, hihi. Lepas raya ni bakal bernikah dengan orang Sabah bah. heeee. Tu poyo nak bergambar dengan payung, konon-konon amik mood CNY. Padahal dah lepas dah CNY ni. Oklah korang, nak out! 
DICORET OLEH : 

20 comments

March 1, 2013 at 7:06 PM

woot woot bab2 makanan mmg org suke kan,.. haishh besnye sheila duduk dgn ija, hehe kem slm ngn die ye, nnt mtk post mknn kt rumah mar pulak :P

March 1, 2013 at 7:21 PM

orang malaysia suka makan.hehehehe

March 1, 2013 at 7:31 PM

thank's memang makanan bnyak org suke. dan kamu suke makan laa ??

wkwkwk, :p

March 1, 2013 at 7:59 PM

Siapa jual ni memang untung habis :)

March 1, 2013 at 11:29 PM

trend skrg la like gmbo makan aje hehe...untung la ade yg sediakn bf..:)

March 1, 2013 at 11:47 PM

hehehe. amboih. ade org belanja tu yg syok. hehe.. best woo~~~

March 2, 2013 at 1:21 AM

bab mknn mmg xleh lepas

March 2, 2013 at 1:52 AM

aiseyymen. dahla perut aku tgh lapar ni =.=' tpi spageti tu mcm tak cukup kuah jer

March 3, 2013 at 8:00 PM

http://sipolanmelihatawan.blogspot.com/2013/03/resepi-apam-mekar.html


resepi for you shiela =)

March 4, 2013 at 11:19 AM

tahu takpe mar, hee. nasib baik sheila da kawin, kalau tak seronok je duduk bujang dengan ija ni. hee ok nanti sheila sampaikan salam tu ♥

March 4, 2013 at 11:22 AM

betul betul betul ♥

March 4, 2013 at 11:23 AM

mestilah suka makan, hehehee

March 4, 2013 at 11:24 AM

kan??? org malaysia skg suka western food. harus lumayan siapa jual ni :D

March 4, 2013 at 11:26 AM

hahaha QH, betul tu. haha sheila pun rajin masak bekal utk suami masa tgah tunang dulu. heee malu ♥

March 4, 2013 at 11:28 AM

kihkihkih untung sheila kan. rezeki. alhamdullilah. heeeeee ♥

March 4, 2013 at 11:29 AM

semua org suka makan, kan nadiaaaa ? hee

March 4, 2013 at 11:30 AM

kahkahkah memang tak cukup kuah pun. hampir tercekik dibuatnya. haaaa tapi sedapnya umphhhhhhh :D

March 4, 2013 at 11:32 AM

thanks kakak maria, sudi bagi resepi untuk kita. yeahhh sheila dah tengok pun . thank you again ♥♥♥

March 4, 2013 at 2:11 PM

sedapnye spagetti...nak sket

March 4, 2013 at 2:15 PM

habis dah kak mie, weekkk :D

Post a Comment