IT JUST ARRIVED | norsheilasalleh.blogspot.com

IT JUST ARRIVED

Tahun baru dah pun menjelma!
Aku tak buat azam baru sebab azam yang lepas-lepas aku banyak tersangkut. Im so sorry. Tahun kedua aku meraikan kehadiran tahun baru bersama kawan. Even tak semua girls boleh join. Its really mean to me to celebrated together at beach. Beach? Or else, PD. Such a familiar port to goes. Punyalah berjebon aku tak sampai sana. Almost 2 years. Dapat celebrate birthday bestfriend my bf, Kak Nab & pakwe Nasata Fatin. Yang lagi havoc, si Nab bawa dua adik kandung. Zati dan si bongsu, err aku dah lupa nama dia. Hehe. 7 orang pun boleh jalan je plan kitorang.. Yang penting, sempoii..

Tak sampai 1jam setengah, dah sampai kat area PD. Memang penuh dengan kereta dan manusia. Whoahh! Berpeleseran di tepi pantai bersama teman-teman. Dan aku, sesedap rasa melayan perasaan berjalan di pesisiran pantai. Serius! Aku takut. Teringat kejadian tsunami dulu. Agak berhati-hati. Ku bisik padanya, 'Selamat tahun baru baba'.. Dia tersenyum dan membalas. Tahun kedua buat kita berdua.

Kek coklat- sedap sangat. Pandai kecik pilih flavour. Si dia yang tak suka makan manisan pun boleh minta 3 kali. So sweet. Itu jaminan kena dengan tekak dia. Ni kes mesti berguru dengan jiran kecik nanti! Hihi. Paling tidak sejam kat situ, masing-masing buat muka toya nak minta bantal busuk. Makanya pulanglah kami ke KL dengan segera mungkin. Kereta tak banyak, so apalagi kitorang pun berpelesit kat atas jalan raya. Haha. Ok kisahnya aku takut-takut berani je. Nasib baik, save journey. Thank you guys, buat susah-susah aje jalan jauh. Hopefully we can make it again :)

4 comments

January 3, 2012 at 10:29 PM

hehehehehe...berguru yew..kak nab?kekekeke..
sorry la nok dat nite aku xmyak talk2 like usually menikmati pantai la katekan...hamboi men bisik2..seb bek boyfie ku tnggi xsmpai nk berbisik..
btw thanx beb even plan jd xjd pon kte g gak...
aku alik kol5.3o pagi tau x...teman dye g lepak ngan membe lak at cheras,naya sok nye g kenduri ngntuk tahap cipan.

January 3, 2012 at 10:50 PM

kitorg smpai Kl sejam je. pastu balik rumah buat taik mata aje. hikhikhik. mak aihh lewat gila. kesian kau! hehe janji happy dpt jumpa abg cinton ek?

January 3, 2012 at 11:12 PM

hahahah..sembang2 sampai xingt la.
huhuh..xpe la...bukn sng beliau nk dtg cni...ntah ble lak masenye

January 4, 2012 at 9:51 AM

haha, tau takpe. eh sejak bila jumpa si dia tu? Kawan senyap2 tak kasi can langsung aku. hahaha

Post a Comment