BBQ soon :) yeppie ... | norsheilasalleh.blogspot.com

BBQ soon :) yeppie ...

nampak tak tajuk post aku tu ? hee. aku dah buat keputusan join BBQ under company kali ni. haha. memang hantu lah aku kena bahan dengan kengkawan yang lain. pasal tak pernah satupun aku join diorang buat apape. hee! maaf lah ye. this time aku involve okey ? demi kengkawan yang nak release tension.. aku sanggup je!

okey! BBQ ni akan berlangsung di tempat paling dekat ngan area perumahan aku ; ULU YAM . hehe. dekat tak? dekat camni pun ada je yang belum pernah pergi! haha. siapa? takyah lah nak gtau! wahahahha. Ahad minggu ni, dalam tengahari. antara yang sudah memberi sumbangan dan nama2 mereka adalah ...
aku, Ann, Kak Zai, Nimi, Ika, Apis, Aimi, Siew Mei, Iena, Ayna, Shahrul, Nizam, Nik, Latfi dan yang lain tidak confirm lagi. hehe..

Kami semua sepakat nak masak something untuk BBQ ni. nampak meriah pulak aku dengar menunya. hee. *mood tak sabar nak makan2 ni. lalalaaa.. nantikan cerita sepenuhnya ahad ni. .