terkedu pulak ! haihh | norsheilasalleh.blogspot.com

terkedu pulak ! haihh

wahh. terasanya bila baca blog adik aku ni .. http://phatbulouso.blogspot.com/2011/02/sometimes-friends-are-more-importants.html .. memang aku pernah buat macam tu dulu2. sekarang aku rasa apa yang adik aku rasakan ni. Tajuk blog dia je pun dah buat aku makan dalam .. 

sometimes friends are more importants than 


girlfriend 


oh yeah, benar! aku sangat setuju. aku pernah buat satu decision camni dulu. aku pilih kawan bukan kekasih! kalian rasa wajar ke? kalian kena baca situasi kalian sendiri. jangan senang2 buat keputusan tau. takut kelak kalian akan merasa sesal tak sudah. aku dah lepas tahap ni.


buat adikku .. kamu akan ketemu seseorang yang akan lakukan apa saja demi kamu kelak! bersabar sahaja ya! 

*aku sayang kau