FOR HUSBAND'S COUSIN | norsheilasalleh.blogspot.com

FOR HUSBAND'S COUSIN

Assalamualaikum...

Cuti sabtu ahad tidak disia-siakan waktu
dan masa lapangnya seperti biasa
kerana suami ku yang comel
sudi hantar aku g rumah mak
sebab tak kasi aku duduk rumah seorang diri
sementara beliau pergi kerja sabtu itu
makanya, aku sempat cari dan angkut 
semua kain perca lebihan mak menjahit
alhamdullilah, sementelah aku dah
confirm dengan Angah Elin mengenai
warna persiapan dan bahan yang diperlukannya
so aku buat crepe paper flower
warna pink dan kombinasi maroon
yang memukau mataku
Hand Bouquet pula 
gabungan warna merah jambu,merah hati & ungu
supaya nampak lain daripada
tema yang digunakan nanti
semoga Angah Elin tak marahlah
sebab aku sesukahati menukar, hehe! 
Nantikan selepas 8 Julai, 
aku update cerita daripada kampung ya :)