JUST POSTED | norsheilasalleh.blogspot.com

JUST POSTED

Assalamualaikum...

Sudah genap sebulan aku bergelar isterinya. Sudah genap juga dia menjadi suamiku. Ya Allah, aku bersyukur dipertemukan dengannya. Kau redhailah hubungan dan silaturrahim antara kami dan keluarga kedua belah. Dalam situasi honeymoon ni, banyak yang aku pelajari. Tentang sikap, sifat, amalan dan kebiasaannya. Balik kerja terus masak makan malam. Kadang kala ada juga dia turun padang, tolong buat itu buat ini. Hehe. Alhamdullilah, masakan aku semakin boleh diterima tekaknya. Har har har. Hari-hari aku singgah blog masakan kawan-kawan. Balik rumah,layan MasterChef Selebriti. Semoga kerajinan memasak ni boleh tingkatkan skill memasak yang serba kurang. Barulah berani nak masak untuk FIL. 

1 comment

July 2, 2013 at 5:01 PM

nampak lagi . . wakakaka =.=

Post a Comment