Babeskin365 Whitening Soap & Double Serum Premium | norsheilasalleh.blogspot.com

Babeskin365 Whitening Soap & Double Serum Premium

Assalamualaikum...
Sememangnya aku ada masalah kulit muka yang kusam, kering, juga ada black head yang degil tak mahu keluar even aku picit keluar sampai merah hidung. Cissskek sungguh black head ni. Hahahhaa… Malu tau nak jumpa orang especially outing dengan kawan! Thanks to Janice yang introduced me to this product. Babeskin365 juga pernah keluarkan produk minuman oat, yang juga aku dah consume sebelum ni. As a loyal costumer, haruslah aku cuba product terkini mereka ; Whitening Soap & Double Serum Premium. Serius terbaik tau… Selain Ephyra, ni produk kedua yang mampu menarik minat aku untuk cuba dan ternyata bukti yang aku perolehi cukup menyakinkan aku adalah pengguna bijak pandai, hahahhahaha  (“,)
sheila shahfiekry
Whitening Soap – RM29(WM) & RM39(EM)
Diperkaya dengan Vitamin A, C & E. Diperbuat daripada bahan semulajadi yang boleh digunakan untuk semua jenis kulit, tak kira normal atau sensitif. Dengan harga pasaran RM 29.00 (Semenanjung) & RM 39.00 (Sabah&Sarawak), korang tak perlu beli sabun badan sebab Whitening Soap ni boleh digunakan pada muka dan seluruh badan. Haaaa jimat kan? Satu badan putih bersih sekata. Penjimatan yang berbaloi bagi aku. Walaupun seketul sabun ni hanya seberat 50gm, tapi boleh pakai lebih daripada 2 bulan tau. Aku dah pakai sebulan lebih, pun tak luak lagi bentuk sabun ni. Warna sabun menarik hati, hijau memang warna fav. Hihii bau sabun ofcourse sedap.  I likeeeeeee J
Cara guna : masa tengah cuci muka, urut muka perlahan-lahan dan tinggalkan untuk 2 minit. Kemudian baru bilas muka.
Antara kelebihannya :
  • ·         Kulit lembab
  • ·         Kulit tidak mengelupas
  • ·         Kulit cerah dan berseri
  • ·         Menanggalkan sel kulit mati
  • ·         Kurangkan noda dan lingkaran gelap bawah mata

sheila shahfiekry
Double Serum Premium - RM119(WM) & RM129(EM)
      1)      Repairing Booster (Double brightening & Anti-acne)
      2)      Ultimate Mega Lift (Skin elasticity activation & Anti-wrinkle)
Serum ni ada 2 jenis tau. Kena apply sejurus lepas cuci muka guna Whitening Soap untuk penghasilan seri pada kulit. Sokongan daripada sel semulajadi untuk memperbaiki kulit muka juga tona muka sekata. Garis muka, kedutan mahupun pori yang besar juga akan beransur mengecil, diperbaharui dengan sel baru yang lebih sihat dan menggebu. Setiap botol mengandungi 15ml, dan tahan untuk 2 bulan. Harga sangat berpatutan, sebab dapat 2 botol serum. Rugi kalau tak grab oiii…
Cara guna : selepas cuci muka pagi dan petang, gunakan 1-2 titisan setiap satu botol. Sapu pada seluruh wajah. Untuk hasil yang lebih bagus, guna Reparing Booster dan diikuti Ultimate Mega Lift.
Antara kelebihannya :
  • ·         Kulit lembut
  • ·         Kulit lebih lembab
  • ·         Muka lebih suci
  • ·         Kulit muka lebih cerah
  • ·         Mengurangkan kulit berminyak
  • ·         Mengurangkan kedutan
  • ·         Menutup lubang pori yang besar
sheila shahfiekry
Pengalaman hari pertama guna Whitening Soap & Double Serum Premium ; Whitening Soap sangat menyegarkan kulit muka. Terasa la kulit lebih licin. Mungkin kerana aku jarang guna produk muka, so agak senang nak rasa perubahan bila guna sesuatu produk. haahhaha. Sila bezakan sendiri gambar daripada hari pertama hingga yang terkini. hihiiiii :)
sheila shahfiekry
Jangan lupa untuk cuba serum dan sabun daripada Babeskin365. Memang berbaloi dan terbukti berkesan seawall 7 hari! Seronoklah raya dengan muka yang lebih bersih dan cerah. Oh ya, ada contest bernilai RM1000 untuk dimenangi. Jangan lupa terjah facebook Babeskin365 tau!!!
Facebook : Babeskin365 
Instagram : Babeskin365
Website : www.babeskin365.com
Zuraeca Sdn Bhd
No. 12-C Jalan BS9, Taman Bukit Segar, 43200 Cheras, Selangor
Hotline : +603 9100 2265

15 comments

July 9, 2015 at 6:48 AM

ramai blogger dah menggunakannya ni..

psstt sorry Sheila lama tak singgah sini..=__='

July 9, 2015 at 9:03 PM

Nampak beza dia lepas guna. Lebih berseri :)

July 10, 2015 at 6:01 AM

macam menarik je serum ni.. boleh try la nanti..

July 31, 2015 at 4:23 PM

assalamualaikum sheila, waaaa patutlah nampak gebu jeeee

July 31, 2015 at 9:11 PM

makin berseri

August 9, 2015 at 2:04 PM

Assalamualaikum Sheila! Alahai, lama tak bw sini.. Huhu.. Iols is tertarik dengan serum tu.. Dulu pernah guna serumnano white.. Mmg terbaiklah! Tapi lepas tu x continue dah sbb malas nak membelai muka.. Huwa3! Ok, lepas ni kena continue apply serum.. Nak glowing gebu gebas jugak! Ihiks! ^_^
RosmizaAli.Com

August 10, 2015 at 12:49 AM

hye dear.. lama x terjah blog nih.. yuyu ada tag shiela dlm segmen.

September 1, 2015 at 5:03 PM

ada beza! :)

September 8, 2015 at 1:19 PM

First time berkunjung ke sini.

Ketara perubahannya dalam sebulan ye. Great!

Dapatkan tips terkini untuk ibu hamil

September 11, 2015 at 4:09 AM

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

October 9, 2015 at 2:13 PM

bagus ke benda ni

October 9, 2015 at 5:07 PM

Assalam tuan/puan. Sila hubungi sy sekiranya memerlukan tukang renovat rumah dan pejabat.jenis pekerjaan sy memasang tile,plaster siling,wayaring,plumbing,sambung rumah,buat porch,grill dn owning,waterprofing,lantai vinyl dan wallpaper,landskap dan air terjun. Terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,cheras,puchong,semenyih,ampang,bndr sri putra,dan nilai.hubungi no sy 0192945175 or wssp sy 01129110298 (amir)

October 23, 2015 at 7:39 PM

wahhh.....macam best je produk ni..moga Shiela cantik dan lawa sokmo2..:)

November 11, 2015 at 11:31 AM

lama menyepi ye.. :)

Anonymous
November 20, 2015 at 8:24 AM

wah produk babeskin :-)

Post a Comment