saya orang baru | norsheilasalleh.blogspot.com

saya orang baru

tanggal 31.8.2010.. aku try buat blog. sebab teruja tengok adik aku .. heheh .. kelakar gila-gila, macam mana aku boleh tersalah letak gender "male"? what a fun ngee :) hahhah .. aku enjoyed sesangat ni. harap2 dapat la curik masa nak write down apa yang terjadi atau yang perlu dicoret untuk titipan sendirian. Kerna bagi aku, blogger ni umpama diari yang bergerak dan di share di wall ini .. hahahha .. next time aku should be cerita sesuatu tentang diriku mungkin? okay, perlu gitu. tata .. selamat bertemu di waktu kelainan nanti ! salam ceria dari ku ~sheila salim~

4 comments

October 17, 2012 at 2:18 PM

wahhh bestnya...

saja nak tengok first post ni sambil promote di fan page geng blogger...

October 17, 2012 at 2:27 PM

subhanallah, malunya saya.hihi. terima kasih Mia Liana sudi nak promote di fan page geng blogger!

March 8, 2013 at 2:16 PM

Hee..saya pun saja mengada baca first entry. ^___^

March 8, 2013 at 2:26 PM

hahah malu je orang baca first entri kita! kahkahakh ;p

Post a Comment