kenangan bersama geng setan (1) | norsheilasalleh.blogspot.com

kenangan bersama geng setan (1)

Hai & assalamualaikum pembuka kata. cewahhh.reti pulak nak bermukadimah bagai ni. ngee.. since tadi aku dok berfacebook dengan geng2 setan ku. heheh,sorry lol kami memang sengal tahap tak hingat dunia! laalllalal.. 
  Aku nak introduce geng2 aku Nazatul Fatin, Ain Ruzaida,Ain Elmi,Nurul Anne,Intan Syafiqah dan tak lupa aku yang sweet selenga Sheila Salim. Terbukti sudah sejak azali mungkin (aku saja acting lebih girls) kami semua memang terkenal dengan sawan babi, nakal tahap gaban,suka gelak macam baru keluar Tampoi @ Tanjung Rambutan ..kira siapa tak friends with us surely rugi babe! (macam bagus je aku promote geng!)
  Actually kami semua kenal on batch two,Sekolah Damansara Damai 1 @ hantu punya port tau. siott kan? dapat pulak kelas sama time tu, 2C..aku happy giler geng sama korang tau. mana taknya, kita kira score subjek bagai nak gempak,tapi kenakalan terserlah sudah bah! haishhh,macam2 peristiwa toksah nak citer la, kita2 je yang ingat kan? well aku teringin nak upload pic korang semua. nanti lah ekk.. aku saja nak sematkan ingatan aku pasal kita dulu kala .. 
  Bak kata pepatah inggeris " Friendship never ended until we died, so makes u're life joyfull bebeh..." teror plak aku karang ayat bengong ni .. hhahahha.. hmm aku tersangat rindukan korang.. mau sawan bersama2 la.. please pulang ya raya ni sahabat2ku? kita bersuka ria yyeah? sekian arakian ku ~

           Geng setan masih dalam lipatan kenangan bersama :) love you all girls ..