Nasi Lemak pilihan berbuka kali ini :) | norsheilasalleh.blogspot.com

Nasi Lemak pilihan berbuka kali ini :)

hi selamat senja :) aku baru je amek adik bongsu balik sekolah. haishh..gila letih babe! sempat pulak dalam letih2, aku request masuk bazaar jap! hahhaha .. menu kali ni tak lain tak bukan "Nasi Lemak" nyum2.. adik da start mintak bukan2 kat aku.. huhu.. air colour kuning-apa nama tak sempat aku nak usha. tetiba, terasa beg sekolah yang aku carry ditarik2. lahnat punya budak. junior aku rupanya. hampeh melepeh. Dalam aku tengah seronok, masih sempat nak salam ibu Amer. 

   Rupanya amoy yang bengong tu buli aku ditengah petang yang damai,benci! aku terpaksa balik berdua dengan si bongsu yang masam muka dari tadi. kesian dia. penat la tu. sape suh pergi sekolah dah tau panas.. hahahahha..
okay lah rasa macam tak puas nak taip kat sini. aku nak p siapkan juadah berbuka. si bongsu pulak sempat lagi nak tidur ni. meh aku kejut jap.
                  

            SELAMAT BERBUKA , salam sayang dari aku yang comel~ sheila aka boo <3