'birthday girl' - valid for today .. | norsheilasalleh.blogspot.com

'birthday girl' - valid for today ..


yang ni, baba belikan untuk aku. lepas balik kerja terus dia bawak ke rumah. thank you so much baba. anyway, buat susah2 aje brought this chocolate cake for me. terharu. kita dilayannya macam budak kecik je. haha. 'birthday girl' -  VALID FOR TODAY ONLY.. haha. panggilan umi dah tak laku harini. 


Rasa sedih gak, ingatkan kengkawan rapat lupa aku.. heee. sorang2 wish aku. yang kudut marah pulak pasal aku hide D.O.B kat fb. hahah. konon low profile. kureng betul kudut ni judged aku. ngeh! yang ni gambar aku terbaru harini. walaupun sakit dan tak sihat atas sebab2 tertentu, dapat gak aku smile untuk picture ni. saja nak bagi korang semua nengok gambar tak semengah aku dihari yang mulia ini. heeee..

Tak lupa ucapan terima kasih buat sahabat2 yang tak pernah lupa wujudnya aku didalam hidup mereka. even kita jauh, aku tetap sayang kalian tau.

♥♥boo♥♥