lagu tiga kupang | norsheilasalleh.blogspot.com

lagu tiga kupang

lagu tiga kupang
saku penuh padi
enam ekor burung
masuk dalam kuali

bila sudah masak
burung nyanyi saja
tentu sedap makan
bagi pada Raja

Raja dalam rumah
buat kira-kira
suri dalam dapur
makan roti gula hey!

siapa pernah dengar lagu tiga kupang ni? ahahah. kelakar gila sebab haritu aku menyanyi je intro dia. sekali HK bagi penuh version, haaa ambik kau. hahaha. salute ahh kat awak. reti nyanyi lagu zaman kecik2. aku pun payah nak ingat penuh. hehe. good boy! 

serius, aku teringat zaman kanak2 aku, membesar dengan kawan2 yang pelik2 dan nakal ya rabbi. hmm plus aku rindukan family aku yang semua ada setiap hari setiap malam. dua kakak aku dah berumah tangga. sekali sekala datang lah. yang Angah tu, bilalah nak jenguk kami.. dah masuk tahun ke-3 ni.. rindunya.. Abang Bob yang stay Batu Pahat pun sampai ke sudah tak nampak muka. 

why?? why?? im really missed my sweet memory with my siblings. i love you all guys! please came back to us! please.. 

2 comments

June 16, 2011 at 12:04 AM

siblings la yg cloze n fhm kite kan..

June 16, 2011 at 5:49 PM

: yup kirana.. but then my siblings semua dah berkeluarga. so just me and my little sister je at home. hmm :(

Post a Comment