Dugaan | norsheilasalleh.blogspot.com

Dugaan

Assalamualaikum...
Mujurlah, suami ok dan tiada kat dalam kereta masa benda ni berlaku. Parking tepi jalan dekat dengan kawasan kilang dia... 

30 comments

September 24, 2014 at 9:10 AM

LOL..AD BRG hilang x? ape ad dlm kete smpi ad yg pecahkan?

September 24, 2014 at 9:10 AM

Alhamdulillah tak de apa-apa. Tak pe la dugaan. Allah nak tunjuk Allah masih sayangkan kamu.

September 24, 2014 at 9:12 AM

YaAllah. Naseb baik suami Sheila takde dalam kereta. Hish. Bahayanya. T_T

September 24, 2014 at 9:28 AM

adoi alhamdulillah suami selamat..sabar ye sheila

September 24, 2014 at 9:29 AM

takutnya

September 24, 2014 at 9:29 AM

knp jd mcm ni? tk cerita pun.

September 24, 2014 at 9:37 AM

Masya Allah...camne boleh jadi macamni?
Ermm...semoga dipermudahkan semua urusan Sheila sekeluarga yer.

September 24, 2014 at 9:41 AM

nape sis? kena pecah ker?

September 24, 2014 at 9:54 AM

Kena apa ni? Orang langgar? Di baling objek?

September 24, 2014 at 10:56 AM

Dugaaan ..Nasib la suami Sheila takde dalam kereta masa tu ..

September 24, 2014 at 11:30 AM

kenapa ni sheila??

September 24, 2014 at 11:40 AM

Ya allah..mujur xde orng dlm tu..ada bnda yg dieorng jahat tu amik ke???

September 24, 2014 at 11:44 AM

mujurlah owner takde pape kan sheila..akak pun sama jugak

September 24, 2014 at 12:23 PM

Alhamdulillah tiada yang cedera, apa motifnya sheila??ada hilang barang berharga tak? atau tiba2 pecah.. cermin kereta kak ana pernah juga tiba2 pecah dalam porch..

September 24, 2014 at 2:27 PM

Duit lagi tu.... cermin belakang pulak tu... mahal dari cermin depan.

September 24, 2014 at 4:41 PM

ya Allah... mujur takder yg cedera.

September 24, 2014 at 5:44 PM

Allahu Akbar... Hmmm sapelah yg jahat buat mcmnie...

September 24, 2014 at 7:23 PM

Moga org yg bt ni insaf kan diri. Ishk

September 24, 2014 at 9:22 PM

nasib baik takda org.. ada barang yg hilang x?

September 25, 2014 at 10:07 AM

Ya Allah..apa nk jd la Skrg ni..risau nk park keta kt mne2.. Alhamdulillah xde org kt dlm keta ni..klu x xtau apa jd..

September 25, 2014 at 11:15 AM

bersabar ye sis...mungkinade hikmah lain...

September 26, 2014 at 12:26 PM

seb baik xde apa2 yg melibatkan kecederaan yer !

September 26, 2014 at 7:54 PM

Alhamdulillah....Apa dah berlaku...?

September 29, 2014 at 3:35 PM

Allahuakbar..mintak-mintak takde pape dan keluarga Sheila dilindungi oleh Allah..Amin!

September 30, 2014 at 11:44 AM

Ya allah. .apa dh jd ni.....

September 30, 2014 at 12:39 PM

Ya Allah Ya Tuhan ku..begini sekali..sabar je lah

September 30, 2014 at 12:46 PM

Syukur juga tda penumpang d dlm..sbr ya sehala ni semua dugaan pasti ada hikmahnya

October 1, 2014 at 9:31 AM

kerete kene pecah ke? mashaAllah..

October 15, 2014 at 2:47 PM

apa cer ni sheila?

November 1, 2014 at 12:26 PM

Allah.. Knpa la sampai mcm tu skli..

Post a Comment