5 Mac 2011 yang memenatkan | norsheilasalleh.blogspot.com

5 Mac 2011 yang memenatkan

"16, Jalan Lazurit Seksyen 7 Shah Alam.. lokasi Vintage"

-pagi yang indah, aku relief staff kat post JMB BAYU, hehe :)) suka banyak sebab dekat dengan rumah.
-si keding ni lambat bangun, dan bergerak dari waktu jangkaan. *its okey!
-dalam jam 1 petang gerak ke lokasi bersama Hadi Kahar, Nana dan Dayah- my cousin!
-menempuhi perjalanan yang penuh dugaan dan kepanasan. haha.
-sesat beberapa kali sebelum sampai ke destinasinya! *kah kah kah..
-dah nama pun GARAGE SALE, sudah tentu lah lokasinya di perumahan kan? wahahhaa
-perghhh! sangat segan nak masuk sebenarnya!
-btw , kagum tau. simple n very the simple GARAGE SALE! i love it.
-niat dihati nak cari loafers, flat shoes and beg yang vintage.
-sian kat Hadi Kahar, sian kat semua orang yang susah payah nak enjoy gak untuk event ni walaupun sangat panas! kagum lagi aku dibuatnya.
-im searching what i want to buy *blur!
-suddently, nampak beg sandang. tak tahu nak descript camne. but it nice and vintage!
-puas hati, rambang mata sambil pusing pusing GARAGE SALE dalam kepanasan terik
-bila nak balik, aku tegur NABILA NABILOT! hehe
-sempat gak SHIMI buah hati si gadis manis ini snap pictures kami.
-love lah, dapat jumpa NAB. tapi kan tak jumpa gak loafers tu *sedih gila!
-NAB cakap nanti dia carikan lagi, hehe. TQ so much ye awak.
-balik dengan gembiranya. aku sudah kotakan janji nak jumpa si gadis manis ni. hehe *tercapai!
-keluar daripada lokasi, destinasi seterusnya.. MAKAN!
-asyik makan je, dalam banyak2 benda kami buat, MCD here we came.
-double cheese burger dan ayam spicy/original dua ketul dalam set untuk kami.
-sesengih je my cousin tengok kami berdua. lalalaaa..
-makan dalam senyap , hehe. *layan citer hindustan kat dalam MC'd ni. haha
-kemudian, CASH CONVERTERS a better way to sell, a great place to shop ..
-pusing pusing usha barang lagi. lalalaaa..
-beli satu beg sandang yang comel..TQ Hadi Kahar.
-masing2 nak berpecah, *kami mahu tengok wayang, mereka nak ke KL beli barang.
-destinasi ke empat kami *Tesco Manjalara- Drive Angry
-bosan sebab tak ramai yang tengok cerita ni. haha
-melayan gak sampai habis. dan balik!
-sempat ziarah rumah kawan beliau, tengok anak2 *hee comel gila budak budak ni
-duduk kat umah, malam ni aku melayan tv buat kali pertamanya dalam tahun 2011 ni.
-haha. aku gila seram tengok citer hantu dengan mama *thanks teman kakak ya !
-lepas dua movie -Drag Me To Hell & Law Abiding Citizen *aku bantai tertidur tau
-dan hari esoknya, aku sedang typing di blogger ni buat kalian sampai kelabu balik mata ku, haha
-sekian terima kasih buat Hadi Kahar yang sudi temankan seharian *hari2 teman.
-buat Nana & Dayah- aku appreciated korang yang gila sempoi temankan kami tau?
-terima kasih buat pengikut blogger ku ini..

*rasa nak tidur balik. hehe