fun ngee together | norsheilasalleh.blogspot.com

fun ngee together

Selang beberapa hari yang lalu.. aku dengan tiba tiba bagaikan ribut, telahpun bergaduh dengan jayanya sama dia. hee. yeahh mungkin salah aku kut sebab gunakan perkataan yang tak wajar bagi dia. cuma aku gunakan perkataan itu kepada orang lain. ditujukan khas buat dia. anyway benda dah jadi. so aku diam dan sudahpun mohon maaf atas keterlanjuran aku bercakao itu..

Dan rupanya... selang sehari daripada tarikh kejadian aku dapat jumpa lagi sorang friend aku dengan ceweknya kat tepi highway! ouh thank you so much dear! bawak saya jejalan kejap dan jumpa kawan sat! haha ^^ muka ceria gila walaupun aku kena kutuk style aku that time. haha. aku tak peduli. ada aku kesah? *cuma member cakap dia tak pernah tengok aku in this dress up - aso style! kah kah kah.. aku mampu gelak sahaja! demi kawan kan.. apadehal.

Sempat aku bertanya khabar dengan dia. woah. dia sudah bertukar fesyen rambut. haha. makin keding dan nampak smart bila pakai kemeja! *balik daripada interview, hehe. thank you girl coz always be for him on my behalf. atleast i know that he never being like another bullshit? right? :))

Puas hati sungguh aku haritu.. sangat! aku hanya menyebut2 nama kawan tu. punyalah rindu gila sebab macam dah berjebon tak jumpa beliau. bahagia aku! dia ceritakan serba sedikit tentang si dia tu. ouh baru ku paham. banyak yang aku tak tahu rupanya. yelah.. biarkan dia sahaja.. kita buat hal kita okey mok? chill bro. aku ada dengan kau selalu macam biasa okey...

Malam- aku dapat text and call from him. oh yeahh we're gonna outing and make it double date today! haha. *oh yes, walaupun lambat. kami tetap sampai dan jadikannya something gak. haha. enjoy gila dating n lepak kat funfair. tak pernah dibuatnya aku. haha. thank you guys make my life happy and more happies. lalalaaa..

Niat dihati memang nak buli si buah hati ni. dan aku berjaya suh dia main tembak tembak untuk aku. huhu! sangat comel jek tengok dia nampak nervous. chill dear. im here with you. dan aku jugak sempat tunjukkan bakat pegang senapang walaupun mainan punya. kah kah kah. see! saya agak berpengalaman jugak. ex wirawati pulak.*hee.. berlagak betul perempuan ni kan kan? saya tebus satu dadu merah. nanti letak dalam keta awak yaa... kuikuikui..

Girl, kau sama brutal macam aku. lets fun ngee together okey. *dalam hati debar habisan , naik roda besar tu. woah. awak, pegang say tau. kang jatuh nanti. hishh. *penakut dan pengayat. hahah ^^

By the way, thank you so much coz having a nice outing together. i love you my half. and also my friends too. i want to show off our pictures that night. but i think you're not comfortable and allow me to do that, isnt? i wont. hehe.

Baba, terima kasih temankan umi bersama one of my half. hehe.