senior vs junior , lalalaa .. | norsheilasalleh.blogspot.com

senior vs junior , lalalaa ..

Assalamualaikum dan hello ! alhamdullilah syukur ke hadrat ilahi.
Special thanks to bro my Rico Ridzhuan, Alif Anuar, Raeff Ramli & Rosliza Nengsi.. dengan suksesnya aku berjaya tunaikan jua janji untuk outing, haha. mendapatlah aku aiskrim cokelat daripada bro *happy gila! kah kah kah.. bermula dengan awal pagi yang syahdu gini.. aku cekalkan hati untuk bangun. wink wink! im done.
ahli- 5 orang
lokasi- Sunway Pyramid
hari- Ahad yang lepas (13/3/2011)
Nah, aku rasa syok betul. sebab harini aku jadi seorang adik yang baik serta mendengar kata. hahaha *syok sendiri aje. sungguh! bercampur2 perasaan aku haritu. happy dan sedih. sebab dapat outing dengan mereka. sedih pulak sebab si dia kat kampung .. hmph! *sabar sheila ya.. berbalik kepada main story. habis setiap inci shopping complex tu dijajahnya kami. macam tak cukup tapak je nak buat. haha. 
Rancangkan seterusnya- tengok wayang. Big Momma's- serius kelakar tahap guling. aku rasa macam nak guling dalam gelap aje.  punyalah best, keliling aku tergelak gelak semuanya. what a fun ngee rightio? dapat gak aku menendang kerusi depan *dalam keadaan tak sedar. haha. sorry girl! 
Dan agenda selepas itu- makan! Mc'donalds.. set ayam pedas pilihan aku. walaupun si dia jauh. namun ayam tetap dalam ingatan. dah jadi satu kebiasaan untuk aku makan ayam goreng. dasat tak? yang lain sibuk makan set lunch yang double!? hee tak larat aku nak join sekaki. 
Puas hati gak even aku hanya tengok orang daripada atas main ice skating. wee. sangat syok woah. sedih pulak tak pandai main. tak reti nak imbangi badan. *im wish someone will teach me how to make it work. hahaha. dan aku sempat aje tangkap sepasang sandal yang comel. *sifat wanita yang senang bershopping. lalala... 
Niat dihati mahu berteriak sambil melepaskan stress. hampa. maka kami terus keluar dari kawasan jajahan itu. terus menuju ke Bangi , nak hantar bro Raeff. haha. dalam ketawa gila tu bro Rico tak dapat menumpukan hala tuju kami. dan akhirnya kesesatan telah kami tempa. hee bertambah lah masa yang sedia berjalan itu.. tak lupa buku komik 'Lawak Kampus' kepunyaan bro Raeff - serius aku melayan sesorang. banyak betul benda tak senonoh yang kita tak bajet lawaknya. kah kah kah. *niat dihati akan ku kumpul buku komik itu daripada siri pertama hingga kini. sabar jelah. kedai buku akan ku serang bulan depan. hahaha..
Akhirnya.. selepas puas kami bergelak ketawa dan story mory. kami pun pulang. aduh. rasa macam tak puas pulak seharian ni. Bro Rico sanggup hantar aku ke rumah si dia. thank you so much bro. dapat gak aku kenalkan mereka berdua. Sekian.


special thanks 
- buat geng2 bro yang menceriakan hari ku.
- buat si dia, maaf terlambat pulang dari awak. hehe.