Cuti! Cuti! Cuti! | norsheilasalleh.blogspot.com

Cuti! Cuti! Cuti!

Arghhh rasa nak pergi bercuti! Hm! Hm! Aku nak canang kat abg, dia bukan kaki berjalan pun. Dulu boleh lah time dia muda mudi. Hee! Next year gua nak gak pusing Malaysia! Belum cukup pusing lagi Malaysia ni. haha. Kenapa? Heheheee, aku nak Malaysia dalam genggaman aku sebelum aku melayang lebih jauh daripada sini. Ngee! Insya Allah, mudah-mudahan ada rezeki lebih. Dapatlah aku mengukur Malaysia seboleh mungkin. Kih3.

*Usha Air Asia punya website. kuikuikui :P

2 comments

September 27, 2011 at 10:03 AM

Assalamualaikum...
Cik Kaki (Aku Bukan Chef) here...
Salam kenal dan jom sama2 menggojeskan diri di dapur :)

September 27, 2011 at 12:13 PM

Waalaikumusalam Kak ina! okey thanks sudi datang singgah ke blog sheila :)

Post a Comment