Subhanallah | norsheilasalleh.blogspot.com

Subhanallah

Aku tak terdaya nak cakap banyak ni. Buat kawan2 blogger, aku nak bagitau mungkin aku akan lama tak update entri sebab lappy aku dah takde.. Semalam petang rumah baru lepas pecah masuk. Sedih gila tengok. Lappy aku dengan barang kemas mak hilang. Grill pintu kena tobek. Serius, wordless monday!

 Selamat tinggal Toshiba comelku. I will miss you.
Semoga Tuhan ampunkan penyamun yang curi harta benda rumah aku semalam. Tunjukkan lah siapa dalangnya Ya Allah. 

*Solat Hajat- memohon petunjuk daripada Tuhan

2 comments

September 6, 2011 at 2:56 PM

terkejut baca post ni *istighfar*

tabah hadapi dugaan.
alhamdulillah kamu & family selamat

September 8, 2011 at 2:07 PM

thanks kirana, saya harap saya dan keluarga tabah hadapi dugaan ni. AMin

Post a Comment