Diserang penyakit double 'M' | norsheilasalleh.blogspot.com

Diserang penyakit double 'M'

Hah, sejak beberapa hari aku diserang demam dan batuk yang melampau. Didapati aku jadi malas nak masuk dapur untuk sediakan bekalan harian g kerja. Kenapa?
  1. Tekak takleh terima apa2 mesej nak rasa masakan, (macam ni punya reason pun ada ke? heehee)
  2. Malas nak turun rumah tingkat 3 semata2 nak pergi kedai runcit (serius pemalas anak dara ni, hahak!)
  3. Taktau nak masak resipi apa, sementelah internet dah takde kat rumah (biasa masak ikut blog 'Aku Bukan Chef, haha. Terbukti sedap you'll)
  4. Kerja yang bertimbun, kejar deadline untuk timesheet. Menyebabkan takda masa nak jamah. (Haa sungguh2 aku siapkan kerja tau. pastu awal bulan leh rileks2 lerr.. huhuuu)
  5. Duit yang terpaksa dicatu kerana sudah dihabisi banyak ketika menyambut raya yang lalu. (Standard la perempuan dengan shopping takleh dipisahkan, *TrueStory : semua untuk keluarga, bukan SDN BHD okey?)
Oleh kerana itu, aku rasa start gaji bulan depan aku spend more money untuk food. Buat spare nak masak bekalan untuk pergi kerja. Jyeah! Chaiyok2 sheilot! haha. 
p/s : Boleh jadi Pengurus Simpanan Wang Suami yang berjaya, jyeah! haha