MY LIL' SISTA | norsheilasalleh.blogspot.com

MY LIL' SISTA

  Assalamualaikum pembaca yang dikasihi, cewahh bahasa den! Hari ni nak kenalkan kat korang budak paling rapat dengan aku. Nak kenal? Dah kenal? Tak usah amik yang jauh-jauh, ada dalam keluarga kita sendiri. Meet my lil' sister, Nur sabrina binti Salleh. Dia sangat-sangat manja dan suka dengar cakap aku. Mungkin kerana faktor aku je sibling dia yang hari-hari dia nampak. So secara kesimpulannya, kalau siblings lain nak minta tolong pape @ kasi nasihat,kemungkinan besar dia kurang ambil perhatian.
  Apapepun, aku memang sangat sayangkan budak kecik yang perasan putih melepak daripada aku ni. Hehe.

3 comments

November 11, 2011 at 3:28 PM

berapa tahun dia?kim salam..

November 14, 2011 at 9:55 AM

dia baru je 10 tahun, okey2 salam akan dikirimkan :)

November 14, 2011 at 11:52 AM

muda lagi..2 tahun lg upsr..:'D

Post a Comment