OTAI SG PELONG | norsheilasalleh.blogspot.com

OTAI SG PELONG


  Hai assalamualaikum!
Harini aku nak cerita serba sedikit pasal gambar diatas tu. Yang kurus tu namanya Fitri, yang berisi sihat tu Aizat. Depa ni bestfriends aku masa zaman sekolah rendah kat Sekolah Kebangsaan Sungai Pelong (SKSP) tahun 1998-2002. Memang kamceng sangat, sebab diorang baik dengan aku tapi nakal-nakal jahat dengan orang lain. Haa. Kalau ada kat sini yang pernah sekolah dengan aku, mesti kenal sangat dua mamat single mingle ni. Hehe. Actually kitorang dah berpisah dan terputus hubungan selama 7 tahun. Alhamdullilah, panjang jodoh persahabatan kitorang bertiga. Tahun ni bawa tuah pada aku sebab kawan2 lama semua terjumpa kat laman sosial-Facebook. Thanks Mark Zuckerberg! Jyeah! 

 Malam tadi, setelah berapa kurun tak jumpa. Maka si otai (betul2 otai @Policeman) Fitri text ajak lepak. So aku sebagai kawan yang suka keluar lepak tapi dah lama tak lepak ni. Hehe. Agreed! Siap berjemput aku kat depan pintu rumah. Thanks brother's. Destinasi depa, tu haa mamak Maju Ahmad kat Rahman Putra. Seronok dapat chit chat gini. Terima kasih ek teman aku jalan2 kat Uptown Kota Damansara. Korang memang ceria habis. Insya Allah ada masa lagi kita lepak sama.
Till then!
Asssalamualaikum.