setan kembali (2) | norsheilasalleh.blogspot.com

setan kembali (2)

Assalamualaikum , salam sejahtera semua. skematik pulak petang ni. aku mendapat ilham untuk mengUPDATE tentang "geng setanku"..kuputar kembali zaman sekolah di **** yang macam sekolah ni. heshh, mencarut lagi? taklah! hahahha. zaman kami berlalu dengan pantas. tetapi masing2 tak pernah lupa akan segala kenangan yang pernah tercipta bersama. aku nak sambung sedikit daripada salah seorang daripada kami : http://kuderuangsendiri.blogspot.com   heheh. seriusly, kami memang pernah saling mengumpat (taktau betul ke tidak) kadang2 tu usha slek/panas je, padahal semuanya lady's.. tapi memang kami antara yang terHOT waktu batch kedua! hahha. si ain kudut ni haa, memang player. gurau!! so faham2 aje lah. hahha. semuanya diletakkan dalam satu kelas brutal. starting dari sinilah. masing2 mula mengenali antara satu sama lain. Dalam kelas yang cerdik pandai ni, aku antara yang nakal dan jarang2 dengar kata cikgu. yelah, da terbiasa menakalkan diri. hmm.. walaupun gitu, aku masih sopan santun bila depan cikgu yang tersayang aje. hahah. nak tau? CIKGU RASHIDI x) sayang gilaaa gatai kat cikgu aa. haha! jangan jeles mak ye nyah semua ??

sebaris geng SETAN : 
  • NORSHEILA @ milah.
  • NURUL AIN ELMI @ kudut.
  • AIN RUZAIDA @ fido dido .  
  • NURUL ANNE @ chubby. 
  • NAZATUL FATIN @ kecik.
  • INTAN SYAFIQAH @ si lesung pipit.
Lima gadis, heheh. cukup aa korum kami ni. since dulu sampai la ni masih lagi berutus khabar melalui fesbuk, talian telefon. padahal aku lah yang terakhir tahu dorang semua keep eachothers. sebab life aku busy sket. tapi hati aku tetap kangan sama dorang. so atas sebab itulah aku teramat sayangkan mereka. merekalah SETANKU. hahah. walaupun sekejap aje kita dapat juga mengenali sikap luar alam kan. hahah. ingatkah kaurang akan cikgu kelas kita merangkap umi itu? hehe. sumpah aku tergelak tiap kali teringat weyy. apa sengal lah kaurang ni.. haha. i miss my setan group LOL. bila dapat keluar semua sekali? berLIMA? haiyakk tak dapat ku imagine aa.. sape2 yang akan dibahan atau membahan? hahha. x) hmm sayang-sayangku. sorry aku enggak punya ideas nak post lebih.. nanti akan datang, aku buat lagi satu ekk.. LOVE MY SETAN , hahah.