fakta ke auta ? | norsheilasalleh.blogspot.com

fakta ke auta ?

situasi 1 - Seiraskah ?

    Yang ni paling kelakar. kebiasaan orang akan kata muka kita iras-iras artis , tetapi kali ni aku dapat tahu dari anak buah angkat kesayangan aku ni, dia kata " Aunty , yang haritu uncle datang tu abang aunty ke ?" aku terkedu, " Abang sayang, kenapa Adam? " dia balas " Muka uncle macam muka aunty lah, sama. " haha. aku gelak terus! 

    Ada rupa ke muka kami? tang mana ek?  aku jadi curious. aku bagitau si dia, dia cakap masa first time jumpa Adam tu memang dia dah diberitahu muka kami seiras. kihkihkih ^^ 

Apalah si kecik tu tahu kan? Aku mengiyakan aje. Bila balik rumah terus aku berfikir. otak aku bekerja keras nak proses fakta Adam tu. hee . aku tergelak. aku bukak profile dia, sengih! dan terusan sengih! tak nampak apa yang Adam katakan.


Dia komen- "Aah, kita mana nampak apa yang orang lain nampak kat kita. "
aku sengih double jerk aje. ^^


* AUTA - memang tak nampak langsung apa yang seirasnya.

situasi 2 - I love you ? 

    Baru sehari semalam tak bertemu, masing-masing ucapkan kata rindu! seriuskah kita?
Saya cuba selami perasaan ni. Ternyata benar, saya rindukan awak. Hari ni penuh dengan mesej-mesej rindu dan sedih. Kesian kat awak, sabarlah sayang. 

Kesempatan makan petang bersama. Aku perasan dia tatap muka bulat ni, apadehal ek ? "Saja, nak tengok awak. " ngee, mengada lah awak ni.

* FAKTA - oh for sure i do love him. the only one i love.