the one and only | norsheilasalleh.blogspot.com

the one and only

'Sorry sayang, lambat bersiap sikit. Biasalah kan, phm2 sendiri k? ' aku tersipu2 salam dia lepas tutup grill rumah macam selalu. 'Hehh!' - tu je yang dia mampu cakap. kahkahkah. ciss, panas je hati kena perli. 'Apsal lambat ni? ni comfirm ____________ punyalah, betting lah?' - ayat kerek dia keluar masa menunggu aku bersiap. ciss lagi. Jalan lambat2 je p kat kereta. hmm. takde destinasi? mana boleh.. MAKAN , jum makan! Agreed!

Di Hilir Cafe, port biasa. Nasi lemak memang terangkat. Lokasi kat mana? Pada siapa2 yang stay kat Paya Jaras Hilir, Sungai Buloh sure tahu punya. Terjumpa port makan ni sebab kitorang merayap satu Sungai Buloh sebab kelaparan suatu ketika dulu, haha. Yang makan sudah tentulah bukan aku. aku jaga pemakanan sikit. Berat badan dah bertambah2 ni, *ngeri pula aku kalau gemuk sangat*  hmm borak2 macam dah lama tak jumpa aje. ada je benda nak dicelahnya. haha. gembiranya hati.

'Sayang, sejuknya hati saya tengok awak camni. Bertudung atas kerelaan sendiri, bukan dipaksa sesiapa. I love you umi..' aduh, gembiranya. Makin sempurna , makin sayang. Itu yang aku mahukan. Hidup didunia hanyalah sementara, aku jadi insaf ..

Suddently aku buka cerita kawan dia excident! hm, tak pandai nak berahsia! so just tell him the truth. kesian dia, terkejut. terus call Zaki. ni lah gambar terkini yang Zaki tag sendiri kat facebook aku malam tu. Ish kasihannya dia. Perit gak rasa bila pandang gambar ni. Kawan2, sila berhati2 bila bawa motor atau kereta okey? jangan nak seronok sangat.

Tak lama dari duduk2 dengan dia, Kak Nab mai bawak teksi baru dia. Babot tak menyabar nak jejalan KL , merasa jadi penumpang. Takleh belah! Terus aje bawak kereta dia balik rumah. so Kak Nab plan makan kat Mc'donalds. ahh sudah. lewat malam sangat ni. hish, ikutkan hati balik rumah tidur layan mata lagi best.

Tapi, makan free bukan selalu kan. Lagi2 kalau Kak Nab yang volunteer nak belanja?! haha. Pelik, aku tak merasa nak makan apa2 pun. Just Mc Flurry je. Aku cuma gelak2 aje dengar Babot katai2 Kak Nab. bangangnya lahai. kahkahkah.. so dah masa untuk tidur nyenyak. babai ..