A m p a n g - K T V - D A M A I | norsheilasalleh.blogspot.com

A m p a n g - K T V - D A M A I

Petang jam 18:00, tengah syok aku melayan blog kawan2. Terdengar bunyi 'CLICK CLICK' double click tau. haha. Aku maleh nak amik port, sebab aku tengah takde credit. hmm. Aku baca gak, kut2 emergency ke? Pelik juga cara nak baca mesej guna telefon oldskool ni. hee. "Awak....awak kat ne?" - grr.. grrr.. aku kena usha balik kat phone book , bro? aku balas, ada je kat Damai ni. Rupanya family dia ada makan2, and also Aunty Mariam ada sekali. Aku terus setuju. Aku rasa ni last aku follow event dengan family dia. Lepas solat maghrib dia akan datang jemput aku. Dan aku masih lagi leka dengar lagu Paul Young- Everytime You Go, dalam bahasa melayu ; Paul Muda - Setiap Kali Kau Pergi. kahkahkah. kelakar je bunyi. makna tetap sama, kan?

  Lepas bersiap, aku terus capai phone hantar text ke Babot. hmm feedback- tidak memuaskan. biasalah, hati dia tak sedap lah tu aku keluar dengan orang lain. hee. takpelah, harapnya dia okey je. so aku agak clumsy lepas solat tu. tak dan nak pilih apa nak pakai. main rembat je. yelah family dia mana pernah tengok aku berjilbab gini. Aku siap2 tunggu kat bawah. Bro ni payah sikit, bawak Volvo lembab, kalau jalan kaki lagi cepat sampai. haha.

Masuk je kereta dia, dia pandang sambil senyum. Aku paham dah makna tu... (",)  Dia terus tanya 'Sejak bila bertudung??' aku balas, 'baru je lagi, heee' .. so kami meneruskan perjalanan, sebab yang lain dah tinggalkan kitorang pun. Paling kelakar bangang, janji jam 20:00 kena sampai kat Ampang tu. Masalahnya kitorang lupa jalan sebab dah lama tak lepak sana pastu dah lewat sejam. aku dah sound sedas awal2 kat bro, lama sangat tak naik Volvo, sakit badan belakang aku, adeh :(

Tapi dia rileks je, dia tak marah aku cakap camtu pun. hehe. aku bukan apa, saja nak kenakan dia. ciss terdiam aku. aduh rindu lagi sorang bro. sesampainya kami , boleh pulak main pusing2 kat mall tu. last2 baru jumpa KTV Ampang ni. hahahhahahaha. sengal ubi sungguh kitorang! dah naik pun kena tunggu lagi. tahu sebab apa?  kitorang taktahu dorang amik bilik nombor berapa. kahkahakah rasa nak hantuk kepala kat lantai kejap! haish!!

Aku masuk je, semua macam terpaku sebab nak usha siapakah gadis kat belakang bro ni. bertudung litup pulak tu. hahah. memang lain, tak macam aku pun. Aku salam Kak Farehah, Kaklong, Aunty Mariam, Umi, Baba, Ibu  Kila , Adam, Sara dan Kila , lelaki dewasa yang lain aku tak salam , sorry guys! heee .. aku amik tempat kat tepi Uncle kawan Aunty Mariam. Guys yang turut hadir Bro, Along, Abg Khidir, Abg Deddy, Paan, Bapak Kila and Uncle Bad. ramai kan? aku rasa macam makhluk asing je duduk situ dengar dorang nyanyi. aku terlupa nak cakap, diorang ni meraikan harijadi Abg Deddy dengan si kecik Sara tu. so makan2 semua si Kila yang ambik. baiknya si comel ni... heee. dah sah2 lah ketiga2 budak kecik ni menyempit kat seblah aku. paling aku tersentuh, si Adam ni terus meluru ke aku waktu baru masuk memula. adeh sayang lebih kat kamu Adam. :)

Sambil makan2 tu, aku chitchat dengan budak2 ni. comel betul, serius aku suka sangat dengan diorang! Especially Adam lah, yang aku rapat sekali. punya manja takyah cakap wehh. aku taknak teman dia pergi toilet tadi, taknak cakap dengan aku. hishh. aku takleh camtu, aku pujuk dia, 'meh aunty temankan Adam jum' ... terus dia pimpin tangan aku keluar bilik tu. haha. see? aku faham, bapak dia malas nak temankan. Dan aktiviti makan2 tu masih lagi aku teruskan. Banyak makanan ni. aku rembat ayam KFC plus nasi goreng. sedap! sedap sebab tengah lapar seharian.. ikutkan hati nak g pasar malam dengan kawan2. tapi dah terikut dia pulak. hmmm..

Sudah tiba masanya kitorang balik, dia ada futsal tiba2. sedih aku nak balik tu... ingat nak chitchat dengan semua orang, tak kesampaian lah. sikit2 je lepas.. yelah dalam bilik karaoke camtu , camne nak chitchat kan? takpe wa caya sama Baba - nenek bro. selamba je beliau follow anak2 n cucu2 outing camni. hahaa. siap nyanyi lagu lama lagi tu... tabik mem!!! cuma Abah dia je yang takde macam biasa... rindu nak lepak dengan beliau! lagi best tu, sayang aku macam anak sendiri, hikhikhik - Alip, jangan jeles okey !! 

Dan aku terus balik rumah lepas bro terus ke Kota Damansara, hmm satu je benda yang aku tak dapat buat. TAK DAPAT JUMPA BABOT, mesti dia kecik hati kan? sorry ya. anyway aku happy walaupun takcukup korum keluar takde lagi sorang. i missed our day brothers! time lepak2, menggila macam hidup ni kita bertiga je yang punya, hahaha. *masing2 ada jalan sendiri , takde lalu highway yang sama macam dulu*

aku nak masuk tidur, sorry takde pictures pun. 
aku takde phone canggih macam dulu kala =.='
BYE (",)