bluess | norsheilasalleh.blogspot.com

bluess

  Aku putar semua lagu-lagu nostalgia! Unik gila weh! Betul2 buat aku lentok ni.. Antaranya daripada kumpulan STINGS. Aku lupa tahun bila aku didendangkan lagu-lagu daripada band malaysia ni. Track yang menawan perasaan aku antaranya adalah Adakah Kau Setia? Kepadamu Kekasih Hati, Cinta Memerlukan Kesetiaan, Dalam Diam Aku Mencintaimu.

  Dah2 korang jangan gelak pulak baca entri aku ni. Otak da tepu, tak tahu nak cerita apa. Tadi aku memang habis bluess la. Ni pasal aku rindukan buah hati yang sedang sakit tu. Hmm ni jelah dapat redakan resah kat hati aku. So kalau korang tak penat dan sudi nak dengar lagu2 ni, silalah ke youtube okey. Sekian terima kasih semua !!

2 comments

August 5, 2011 at 2:37 PM

wah..blues...cun jugak tu skali2 lyn blues..huhu...
smoga inchie boyfie awk cpat sembuh yerk!

August 5, 2011 at 10:24 PM

Terima kasih kirana ya! Ahha memang syok lagi2 duk sorang melayan bluess. Feeling betul ♥

Post a Comment