New environment , blast me | norsheilasalleh.blogspot.com

New environment , blast me

Rasa macam naughty pula sambil kerja sambil online! Haha. Yelah dulu ofis lama memang tak kasi buka pun internet. My new office kasi pula? *Thanks boss. Hehe. Tapi jangan guna lebih2 la, macam pagi tadi tiba2 'hang' laptop boss ni. Ayoyooyooooo nasib aku baik sebab boss kasi password dia. #Alhamdullilah. Aku baru mula minggu baru dekat ofis baru.

  Sekarang ni, aku syok layan youtube lagu2 Maher Zain, Anuar Zain. haha. Sejuk hati aku, sesejuk air-cond dalam bilik ni =.=' Heee! Anyway, buah hati aku pun masih sihat dan bertambah gemuk sebab selera makan yang melampau buat masa ni, takut aku haihhh. Nak halang, kejap2 boleh la. Belakang aku, berapa kali ntah dia makan. Gemuk dan gendut tau, aku je maintain keding ni. Makan banyak pun, lepas masuk toilet aku steady gak. Haha. *Tak baik merungut kan? Astagfirullahalazim..

  Okeylah korang, aku agak sibuk buat masa ni. Nak update time sheet staff :) Maybe aku update lagi blog lain masa ya. Selamat berpuasa semua :)

2 comments

August 17, 2011 at 8:58 AM

semoga dapat menyesuaikan diri dengan keadaan baru yerk...

August 17, 2011 at 2:32 PM

ahaa, terima kasih cik kirana :) mudah-mudahan kita boleh sesuaikan diri. amin :)

Post a Comment