♥ My lovely nephew ♥ | norsheilasalleh.blogspot.com

♥ My lovely nephew ♥


Sedihnya aku sebab tak dapat lepak kat rumah dengan dia macam dulu. Layan dia main permainan dia. Layan dia menangis, buatkan susu bila haus, suapkan makanan bila lapar. Serve internet sekali dengan dia. Haa banyaknya kenangan dengan kamu wahai anak buahku! Patutlah amoy gila sayang kau. Aku yang jaga sekejap pun merasa gak sayang gila kat kau budak kecik. Hee paling memori bagi aku bila dia pandai tiru mak dia kejutkan aku bangun pagi masa mak dia nak g kerja. Wahh comel betul dia ketuk bilik aku. hahaha. Kau ni memang bijak mainkan emosi MokTie kau ni :(
Ni gambar terbaharu aku amik kat blog sis aku. Nampak matured kan budak ni? Usia baru menceceh 1 tahun dan 2 bulan. Hahha anak teruna akak aku ni pandai betul. Kalau balik rumah kitorang, (Damansara Damai) mesti dia buli2 Maksu dia. Suka sangat, rupanya ada tanda. Dia gila2 sayangkan Maksu dia. Kenapa? Sebab dengan Maksu dia je dia boleh dengan sendirinya datang cium pipi Maksu dia. Aku? Amoy? Mak?? Along? Takda maknanya dia nak datang cium sendiri. Kalau dipaksa ada la sikit2 cium je =.='
Memang aku gila jeles tau, pastu paling senang nak pujuk dia kasi je tengok citer kartun 'Upin & Ipin' - pasti dia senyap tak terkata. Hahaha. Baguskan? Aku tidur kejap2 pun, tak dengar langsung dia buat bising. Keep silently. Muahh kat Fahrin! MokTie sayang kamu.. MokTie rindu kamu tahu tak.........
Bilalah MokTie ada peluang nak jaga kamu lagi..
Kamu jangan nakal2 tau, jaga diri kat rumah Nenek yang jaga kamu tu.
Sayang dan peluk cium daripada
-MokTie-
♥♥♥

2 comments

August 19, 2011 at 10:27 PM

rasa lain mcm kan bile kite dah sayang budak2..sebab diorang suci..

August 20, 2011 at 9:47 AM

btl3.. heee :)

Post a Comment