DEAR NAUGHTY BOY | norsheilasalleh.blogspot.com

DEAR NAUGHTY BOY

Assalamualaikum.

Sorry bro aku lambat reply soalan kau. Ni semua gara-gara tag. U should not tagging me back. Ciss! Sengaja je nak argue the rules. Anyway, aku tunaikan juga janji manisku. Puihh. 0_0

SOALAN CEPU EMAS RICO
10 Perkara tentang aku yang korang suka
- Suka. Suka. Suka. Suka. Suka. Suka. Suka. Suka. Suka. Suka.
10 perkara tentang aku yang korang tak suka
- Takda. Takda. Takda. Takda. Takda. Takda. Takda. Takda. Takda. Takda.
perkara yang paling korang ingat tentang aku @ bersama aku
- Dah terlupa semuanya! really. hehee. Masa outing dengan geng kau kat Sunway Pyramid. Serius korang masuk air. hahahah #aku pun :)
apa yang pernah aku lakukan yang paling gembirakan korang
- Sanggup keluar dan luangkan masa seharian sewaktu aku tengah sunyi gila-gila! Thanks bro,haha
apa perkara yang pernah aku buat korang sedih
- Takda. Sentiasa aku tersenyum kut.
first impression korang pada aku
- Sangat-sangat...poyo. Ok,salah. Pelik kut.
perkara yang korang nak aku ubah, yang korang rse salah
- Tak tau, ada ke? Kau refer Nad eh. Huhu
apa Dream@cita2 korang?
- Nak jadi manusia yang berguna dan berjaya pada masa akan datang. Insya-Allah dengan izin-Nya. 
apakah pengalaman yang paling menakutkan bg korang?
- Errr, yang takut? Masa terdengar suara hilaian waktu nak tidur lepas terdengar desas-desus kat ofis =.='
kalau ade perkara yang korang rse nak aku buat untuk korang, apakah itu?
Belanja makan aiskrim bila jumpa nanti :) hehe
korang adakah no telefon aku?
- Ofcourse ada lah bro, hehee


#tulisan merah adalah jawapan aku.


Till then!
Wassalam.