HLB | norsheilasalleh.blogspot.com

HLB

  Disebabkan sistem komputer korang, aku tak boleh draw cash money kat mesin atm. Duit kena telan dek mesin, check baki akaun plak dah takda duit. Subhanallah, kali kedua kena camni buat aku tak rasa selamat menggunakan perkhidmatan bank. Telefon operator semalam cakap dalam masa 24jam mereka akan refund back my money. Bila pergi branch HLB plak kata take 2 week or 2 months to solve this matter. WTFish?? Kalau korang kat tempat aku, apa korang akan cakap??

Situasi aku : Aku mohon disegerakan kes ni sebab duit kita kena telan dek kecuaian sistem komputer diorang, tapi officer tu buat muka 14 belas dengan penjelasan sebijik nak makan penampar aku. Serius korang memang orang yang bagus sangat! Maksud aku kat sini, kenapa korang punya customer service hancur?? Seolah-olah korang tak kisah langsung dengan duit hasil titik peluh aku berjumlah RM400 tu? Ya aku admit memang bukan duit korang pun but YES aku ni customer korang. So u have to do the right thing to give me back my money! Understand???

In fact, my bos pun terkena sama. They talk to me, please dont draw at any atm macchine except HLB. Wehh kalau kat tempat aku pergi tu memang takda, celah bedah mana nak draw kalau bukan mesin atm bank lain. Heh! Apa guna korang letak MEPS hah? Buat semak kat kad bank aje. Dalam tempoh yang dia bagi, aku cuba sabarkan hati, if they cannot track my money, so i will report and take all my evidence to the right place to get justice in law and equity.

Till then!
Wasalam.

3 comments

Aira
December 30, 2011 at 5:01 PM

how was this thing?have it solve yet?
i once pernah terkena dekat atm RHB thestore guna kad bank islam,, mmg macam nak pengsan sebab first klua 400,tp xklua, 2nd klua 200 pun tak blh,third cuba 50 pun xklua,bila check balance da kurang, terasa sgt bodoh time tu,dahla duit tu nak bayar yuran, perghh!! mcam nk pengsan, tp naseb bek servis bank islam ok. tp dekat sbulan la baru dpt balik duit tu. mmg sejak tu jd fobia nak kua duit kt atm.=,=

oh..btw, suka penulisan awak!^^

January 3, 2012 at 1:23 PM

Hello Aira. Tak sangka awak pun kena mcm kita. Anyway thanks sudi singgah blog ntah pape kita ni :) Hope i will know who u are..

July 26, 2013 at 3:21 PM

-.- takutnya titeww baca . . . tapi lagi takut kalau terkena kat batang hidung sendiri . hum . risau yang amat .

Post a Comment