Mudah Kurus Dengan Assez Slymm | norsheilasalleh.blogspot.com

Mudah Kurus Dengan Assez Slymm

Assalamualaikum...

Sebelum mengandung, aku dalam kategori kurus. Cita-cita aku masa mengandung, nak gemuk. Atleast nak merasalah camne badan berisi, pastu bila dah gemuk sikit mulalah aku lemau semacam. Nak buat kerja itu ini pun tak larat. Berat pernah cecah 66kg, trimester akhir sebelum bersalin. Naik 16kg daripada berat asal. Masa tu baru aku sedar, susah juga bila gemuk. Kerja banyak tertangguh, nak jalan pun menggah. Tak dapat aku bayangkan camne nak jaga anak nanti. Pantang pun tak berapa ketat. Bengkung 2 minggu pertama je displin. Heeeeee lemak-lemak masih kukuh terisi kat perut ni. Maluuuuuu kalau orang nampak T__________T"
So aku nekad nak kurus, tapi tak mahu effect pada penyusuan Adam. Aku tak pernah skip breakfast sejak bergelar umi. Aku nak cuba slimming product yang awesome iaitu Assez Slymm. Ianya minuman kesihatan yang membantu menurunkan berat badan, membakar dan mencairkan lemak dengan cepat, bertindak sebagai carbo-blocker menghalang penyerapan karbohidrat dari diserap badan, melawaskan (DETOX), menegangkan kulit dan menambah tenaga. Formula Assez Slymm membolehkan pengguna kurus dalam masa cepat, mudah dan pantas. Ia akan memberi rasa kenyang yang berpanjangan tanpa rasa sakit perut. 
sheila shahfiekry
Tapi testimoni aku pelik bin ajaib, lepas habis secawan Assez Slymm aku tetap rasa lapar. kahkahahhh ;p Pastu buat lah testing sikit, aku makan nugget 6 ketul. Pastu kan terus rasa tak lapar daripada pagi membawa ke jam 2 petang. hahahha. Magic rasa weh! Terkawal nafsu makan padahal dah semerbak bau lunch box officemate ;p
Agaknya minum segelas Assez Slymm tak cukup mengenyangkan perut aku. hahaaahahhaa. Tapi efek paling cepat dia, badan rasa cergas tau. Sebab kelmarin aku ada event Petron kat Genting. Subuh dah kena bangun bersiap naik Genting dengan bos and officemates. Badan tak cukup rehat, tapi lepas ambil segelas Assez Slymm terus rasa segar semacam. Ohhh bestnya (",)
sheila shahfiekry
Tak rugi consume produk ni pasai slimming product Assez Slymm ini merupakan campuran herba, dan bukan sejenis ubatan yang memerlukan kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. Ianya juga selamat untuk diminum oleh wanita mengandung dan ibu yang menyusukan anak (seperti aku). Boleh dimakan bersama ubatan yang lain, tetapi jarakkan pengambilan masa 30minit. Supaya tidak bercampur hasilnya, hehehee
sheila shahfiekry
Antara bahan-bahan yang terkandung di dalamnya garcinia cambogia, malt extract, oat powder, pearl powder extract, vanilla flavor, marine collagen, vitamin c, astaxanthin, l-cysteine hydrochloride monohydrate, instant skim milk powder, nondairy creamer and sugar. Aku sertakan sekali gambar-gambar supaya korang tak pening-pening nak membayangkan apakah semua kandungan dalam Assez Slymm ni (",)
sheila shahfiekry
Cara guna : ambil sepeket Assez Slymm, bancuh dengan air panas dan minum. Boleh minum 1-2 kali sehari.
sheila shahfiekry
Pengalaman aku minum Assez Slymm ni, teruja ok! Pertama kali bau serbuk minuman Assez Slymm, bau dia sedap. Aku test rasa serbuk tu, rasa instant skim milk bercampur dengan oat dan berbau vanilla. Rasa dia macam lemak berkrim tau tapi tak manis langsung, just nice kat tekak aku yang memang tak minat air terlebih gula ni. ahhaha. Serbuk minuman ni cepat larut dalam air panas, takda ketulan yang memerlukan korang kunyah sampai hancur sebelum telan. Muahahhaaa... Pastu malam keluar banyak angin kus-kus. hahha. Adam pun sama. Yang paling lawak is, subuh tadi Adam dah memerut. Pecah rekod Adam poo poo masa subuh. Selama ni tak pernah la dia memerut pagi buta. hahahhaa. Aku je masih takda tanda-tanda nak memerut. Heeeee.
Oh yaaa, nak bagitahu korang... Setiap pembelian akan diberikan secara percuma Panduan Kurus*by email*
Fanpage : Kurus Cepat Dengan Assez Slymm
Website : Assez Slymm
Instagram : Assez.Official
Hotline number : 013-9200106 (call/sms/whatsapp)
Promosi khas RM99, normal price RM150
p/s : Money Back Guarantee, jika tidak berkesan !

17 comments

March 26, 2015 at 10:06 AM

wow

March 26, 2015 at 10:28 AM

Waaah, jommm kurus berjemaah . :)

March 26, 2015 at 10:49 AM

lps ni ummi sheila selim melim la..kalah tina ni.. hehehhe..

March 26, 2015 at 10:55 AM

wuhuuuu sedap la minum.. boleh kurus pulak kan :D

== Memohon jasa baik untuk memberi vote kepada blog saya timetravelafif.blogspot.com yg telah dipercalonkan di Malaysia Social Media Week 2015 dlm ketegori "best travel blog 2015"..

Cara nak undi senang jer kene guna acc facebook..

Harap dapat memberi undi dan dpt menyebarkan kpd yg lain utk mngundi blog saya.. Ribuan terima kasih diucapkan..

Sila klik link di bawah utk mngundi..

http://www.socialmediaweek.com.my/programmes/awards/category.php?id=10

March 26, 2015 at 11:56 AM

packaging dia memang nampak menarik...

sedap tak rasa dia ?
lelaki boleh minum

Jom Vote blog acik bagi msmw

March 26, 2015 at 1:30 PM

selamat berassez shiela :)

March 26, 2015 at 2:02 PM

lebih simple kan...lepas bersalin dah boleh berdiet balik ni..hehe..harga pun not bad

March 26, 2015 at 4:38 PM

bf blh minum gak ea

March 26, 2015 at 7:06 PM

wahh tak sabar nak kurus hahahaha

March 26, 2015 at 8:14 PM

Wow! Tips kurus cepat

March 26, 2015 at 9:12 PM

bagus ni...boleh bantu stamina jugak..

March 26, 2015 at 11:44 PM

tgh hot produk ni. baru je sebentar td terjumpe kat FB, testimoni org lain nyer. mcm best je. dh la bdn tgh kembang ni. jd baloon comel

March 27, 2015 at 12:56 AM

menarik kan.
mcm mcm ada skrg..

March 27, 2015 at 9:35 AM

jom kit alumba saper slim dulu dengan minum ni :)

March 27, 2015 at 4:10 PM

sedap kan!! moh la kita kurus samee sheilaaaaaaaaaaa

April 6, 2015 at 2:15 PM

Bulatnye pipi dia... Hehe emma last trimester ni kemain lg naik berat.

August 4, 2016 at 11:43 PM

Does it work

Post a Comment