alkisahnya.. | norsheilasalleh.blogspot.com

alkisahnya..

seorang jejaka bernama Hadi Kahar ..

hari ni mengenai Hadi Kahar.. 
apa yang nak aku kongsikan kat sini . diharap tidaklah disalahertikan okey?

sebab apa?
- kami ni kawan atas kawan.
kenal dari kawan sekolah.
waktu mula tu takde lah aku nak usha siapa dia
sehingga terjumpa dalam satu conversation  melalui facebook
hehehe..

agak lama aku cuma berhubung dalam alam maya!
*ewahh indahnya bahasa
so macam kelakar sangat masa aku post satu status kat fesbuk 
dia sanggup runner belikan something untuk kasi aku makan.
opsttt jangan fikir lain!
actually aku terasa nak makan nasi lemak kukus + ayam berempah
so dia cuba mencari untuk aku..
tapi hampeh. hahha.
anyway aku ucapkan thanks ya hadi kahar ! 

esoknya,
dia ajak kuar teman kejap.
lepas tu makan makan.
yeahhh 
tetapi nasi goreng ayam baragas dah tak special macam dulu !
 grr grrr.. aku makan ayam je ..
dan sementara itu kereta sedang dibasuh / digilap

betul lah. kau memang comel tau !
dengan spek ala-ala rangers,
rambut bajet cam emo dipotong tirus oleh Basith 
keding macam aku
hahahah
sesuka hati aku descript kau.
sorry hadi kahar
hehehehe...

agak fun ngee jugak kau yaaa
tapi yang paling buat aku rasa nak tergelak iaitu
ayat pertama yang keluar dari kau tentang aku
'harum gila kau'
weh takde ayat lain nak borong ke
tapi memang serius
aku baru lepas mandi sebelum keluar
kau lah punya pasal
sepanjang malam aku tergelak-gelak
ingatkan kau hadi kahar

tak menyempat-nyempat
aku follow kau lagi
dan
kau sebut lagi ayat yang sengal-sengal
kat aku hari ini
'serius kau comel sheila'
dan aku tak blush pun
tergeletek hati aku nak gelak
terbahak-bahak
kau memang sengal lah 
hadi kahar

anyway thanks a lot yeaa
hadi kahar
walaupun kecik majuk tak dapat join kita
atau dia tengah pikir lain??
hahahahahah
so next time make sure bawak lah sekali kecik yeaa

aku senang berkawan/bergurau sama kau
terima kasih 
hadi kahar
hahahahhahah
aku akan cuba post ini 
kat wall page kau
tapi jangan gelak macam demon pulak yaa
hahahhaha

sekian cerita tentang
Hadi Kahar
-si jejaka yang kelakar/hahahha je lebih
peace hadi kahar
dari sheila shahfiekry

Assalamualaikum

2 comments

June 18, 2013 at 3:56 PM

Oh my Englishhhh!!! mcm ni ke detik awal perkenalan korang... so suwitttt... gentle dan mulut manis bro hadi ni... ekeke....

June 19, 2013 at 5:52 PM

hahahha lawak kan? sheila rasa ini lah entri paling sheila suka. hihihi :P

Post a Comment