recite the Shahadah .. | norsheilasalleh.blogspot.com

recite the Shahadah ..

syukur alhamdullilah ke atas Ilahi. semoga apa yang dilalui kali ini lebih membawa keberkatan ke atas hidupku jua hidupnya si dia.

-buat pengarang jantung hati..
saya harap awak ikhlas bersama saya.. saya dah malas nak buat pemilihan macam dulu.. *hahaa.. bajet hot jek* lagipun saya rasa nak get long in this relationship. saya akan temukan awak dengan semua ahli keluarga saya. dan awak akan jadi sebahagian dalam hidup saya. terima kasih sebab sayangkan saya. sheila shahfiekry dah berseri seri sekarang . sudah tidak mahu kesepian .. best best. awak sangat lah sempoi dan gila gila. sama macam sheila shahfiekry kan kan? eh salah mention pulak. sheila salleh. jangan terkeliru ye.

*buat sahabat ku - aku tahu kau mungkin tahu apakah maksud semua ini. aku akan tinggalkan kau jauh kebelakang. tidak akan aku mengejar mu lagi. aku doakan yang terbaik buat kita bertiga dan kamu berdua tetap orang kesayangan ku selamanya. aku akan selalu disini , sentiasa dan selamanya.. cuma bukan lagi dalam keadaan yang sama seperti dahulu.. okey??

*buat perempuan-perempuan ku yang disayangi selalu - maafkan daku kerna tidak mengkhabarkan berita baik ini buat anda semua. aku sedang dalam dilemma ketika itu. dan yeahh aku bahagia disamping si dia. mungkin bila kalian dapat datang dan berhimpun di Kuala Lumpur macam biasa.. aku akan kenalkan ye? so jangan lah nak majuk lagi ye. korang tetap my half tahu?

*buat saudara yang makan hati dan perasaan - saya mohon maaf ya , bukan niat dihati nak kecewakan kamu. jangan lah hanya kerna saya awak nak buat yang bukan2 okey? cheer up your day without me. ampunkan salah saya ye. saya doakan anda bahagia bila jumpa soulmate kamu nanti.  terima kasih sebab pernah buat saya gembira sepintas lalu. walaupun sekejap. kamu pernah singgah dalam hidup ni.

*buat ahli keluargaku yang tercinta - terima kasih kerana fahami kakak! kakak harap korang semua tak kecik hati dan marah2 kakak. kakak bukan suka bertukar ganti kekasih. kakak sedang mencari yang sebetulnya dapat terima siapa kakak yang sebenarnya. doakan yang terbaik buat kakak dan si dia ya? nanti kakak akan kenalkan siapa jejaka ini okey? *heheh. gelak-gelak demon ni. hahahahaha

*buat Norsheila binti Salleh - sayangilah orang yang menyayangi anda. semoga si dia sentiasa menyayangi ku. hehehe.

sekian terima kasih banyak-banyak. si kaki susah mati , i love you so much ..

2 comments

Anonymous
February 28, 2011 at 7:49 PM

adakah aku comel sheila shahfiekry sygs?

February 28, 2011 at 10:41 PM

hehehhee...sye cam hapy ble awk da mcm berjmpe sang soulmate!!!!
tnggu pule glan sy y xjmpe2 pule..aiyaaaa...

Post a Comment