sepi/sunyi/sedih | norsheilasalleh.blogspot.com

sepi/sunyi/sedih

" ku rindu disayangi sepenuh hati
   sedalam cintaku setulus hatiku
   ku ingin memiliki kekasih hati 
   tanpa air mata tanpa kesalahan

   bukan cinta yang melukai diriku
   dan meninggalkan hidupku lagi

   tolonglah aku dari kehampaan ini
   selamatkan cintaku dari hancurnya hatiku
   hempaskan kesendirian yang tak pernah berakhir
   bebaskan aku dari keadaan ini
   sempurnakan hidupku dari rapuhnya jiwaku
   adakah seseorang yang melepaskan ku dari kesepian ini "



*malam ni aku terasa gila sepi dan sunyi.. serius. aku rindukan saat disayangi. aku tak pandai hargai kekasih hati. maaf sangat. aku betul2 tak reti. siapalah yang sanggup nak dampingi aku yang sentiasa huru hara, gelabah semacam. yeah! aku seorang yang pelik. tidak disangkal la.
haha. pun begitu..  thank you so much pada yang sangat memahami aku. aku hargai kau friends. 


*lirik ni betul2 blues bagi aku. entah kenapa aku replay banyak kali sambil ikut nyanyi. gila lah syahdu. weee! rindu sangat. hurm... rindu bila tengok kawan2 sekeliling happy dengan soulmates masing2. aku masih lagi kesepian dan bersendirian. 


*kalau ada sesiapa yang sama macam keadaan aku. meh lah join sekali dengar semua lagu Dygta ni. band dari Indonesia. sangat best lagu2 band ni. khas dan terbaik untuk sesiapa yang sedang berduka lara, semoga ada jua kebahagiaan buat kita semua. amin..

1 comment

February 22, 2011 at 9:12 PM

Cik Sheila...
Kirana fhm kamoo yg sdg brduka.
nsib bek ad blog tmpat luah n sharing kan..
Idop ni mmg sntiasa ade je dugaan.
Kuatkan aty n smoga jmpe da best soulmate 1 day...(",)

Post a Comment