note | norsheilasalleh.blogspot.com

note

harini..aku isytiharkan aku ni single rider sekarang.. padahal aku dah hampir beberapa hari ditinggalkan dia.
takpe takpe.. aku dah taknak involve dalam cintun cintan ni. lemah sungguh aku dibuatnya. aku happy dengan bestie dan kawan2 special. weh korang, terima kasih bagi aku sokongan moral untuk melangkah kehadapan. aku sayang korang. lebih-lebih lagi khas buat sahabat yang jauh di Sepang. best naik motor besau. haha.
dan tak lupa buat Remy yang banyak sangat bagi sokongan dan jadi pendengar setia cerita2 ku sehingga bagaikan obsess 
*okey fine, aku tipu aje. haha


aku sayang kawan-kawan aku walaupun korang jauh , gigirl setan pun! aku gilagila love korang lah babe. and so sorry kat dia. selamat tinggal cinta.. sambil dengar lagu Aiman- cinta terakhir. memang cara ah babe! adios -

3 comments

February 7, 2011 at 10:18 PM

dear sheila,,kirana harap sheila tabah n kuat dlm mnempuh dugaan berat e2..xpe..sesungguhnye kite dpertemukan dgn org yg sala sblum dtemukan dgn org yg tepat..
Chill,yeah?

February 10, 2011 at 11:07 AM

i kan suke enterfrme bab2 perasaan nih..heheh=)

February 20, 2011 at 9:22 AM

i love u too babe..
u r no alone.

Post a Comment