body pain | norsheilasalleh.blogspot.com

body pain

arghh rasa tension yang memuncaklah. sakit badan. gila gila lemau aku. ya rabbi.. tak tahan , aku kena amik gak ubat kat klinik. *memandangkan hanya klinik ni je yang aku biasa amik ubat ni. so aku g Mediviron petang tadi. thanks hadi kahar, teman aku. tapi agak kerek lah staff situ. mentang2 lah doktor in dressing room. haha. yang penting tujuan aku dah tercapai. Muscle rilex dan cream menza. memang terbaiklah untuk aku. aku dah sengih ni, membayangkan badan belakang tak sakit lepas ni. huhu

alkisah disebalik kejadian
aku rasalah sebab aku naik kereta si hadi kahar ni. serius. haha. bukan nak cakap apa. dia pun kata camtu sebab aku tak biasa naik keta dia. hehe. sorry hadi tau. aku betul2 tak sedap badan. aku mana kuar malam like always. semua aku tolak , aku memang takkan kuar lepak selagi aku terasa sakit. hehe. dan paling happy is aku dapat tidur yang secukupnya untuk dua hari ni, yeahhhaaaa. i feel like a G6. haha. *sengal

akhirnya
aku akan makan sepapan ubat dan sebotol creamo untuk disapu malam ni, dan nantikan apakah kesan yang ku terima. haha. *kidding lah gila. Doktor kata ubat tu makan 2 biji 2 kali. so ? kalau aku nak cepat baik. aku makan 2 malam ni, *sure aku tingtong punya lah. dan sapukan creamo pada bahagian yang sakit, insya Allah akan berkurangan rasa sakit dan sengalnya, amin, doakan aku cepat sembuh, terima kasih.