kenangan 14hb Februari 2011 | norsheilasalleh.blogspot.com

kenangan 14hb Februari 2011

tak tahu nak post apa. sampai terlelap sekejap sambil bersila dan meribakan laptop dipaha keding ku. berhadapan dengan kipas duduk. fuhh nikmatnya . alangkah indah jika aku mampu meletakkan kepala di bantal wangi sambil peluk dolphin ketat2. heee. melayan gila malam ni. dengan perut yang disumbatkan nasi lemak ayam berempah petang tadi. memang cara siot.

dan terkenang2 jugak dia, habis aku geledah balik mesej2  kami. ouhh hahah, dia sangat kelakar dan bikin hati aku tambah sayang ni. hehe. rasanya kalau dia baca post blog ni, diharap awak jangan nak gelak ngada orait? haha. ehh alamak. apsal dapat miskol ni? tanak angkat lah. kacau daun je. orang nak layan post blog ni. hishhh. kecoh aa. 4 kali miskol. angkat lah sheila oi... *bukan caller ringtone pun. hahaha. gebang kuat. plus badan gila2 sakit ni. effect betul kan. malam ni aku dapat tahu Remy g dinner dengan Myra. amboii jeles nya adik! hisshh yelah orang berkasih kan.

p/s :- aku takde kekasih . so aku chill gila sambil dengar lagu Wanita Warisan Terakhir - Maman Teacher's Pet. band Singapore yang tersangat lah aku fanatik. haha. kejap! lupa nak cakap before this abang Maman ada chat kat facebook , hee! sumpah teruja beb! -padahal biasa2 jek abang Maman borak dengan aku. ala2 kampung chat gitu. serius anda memang sempoi aa. tetapi ada satu berita kurang menarik. small show dia semuanya hanya di Singapore. dah tak buat kat area KL. aduh! kejamnya..
*dah target nak jumpa je. angkat kening double jerk aje. haishh!

takpe takpe sheila. insya Allah hujung2 anda pasti bertemu beliau jua, *try chill kan diri sendiri. sabar itu separuh dari iman. okey terima kasih kerana mengingatkan aku yea. hehe.berbalik kepada starting al kisah aku sepanjang seharian ini

*pagi-pagi aku memang tak boleh tidur. sambil mesej2 dengan manja.
*sampai aku tertidur dan nyaris terbabas.
* mama hantarkan g kerja - aku sangat letih.
*masih lagi mesej manja. plus dengan 3 orang yang lain jua.
*sakit perut bagaikan sengugut! -serius sampai saat ni aku masih sakit perut.
*tiba-tiba somebody ajak aku kuar dinner weekend ni. -
*agak bangang, tapi aku tak setuju apape lagi.
*anyway that guy tu dah kawin rasanya! - ada orang pernah cakap laahh.^^
*aku kebosanan yang teramat sebab ann melissa dapat cuti bergaji. -jeles gila!
*main fesbuk dan kacau semua orang. haha. memang takde kerja nak buat!
*ehh apsal lah dia datang kerja? kacau daun nak fesbuk pun main curi curi! haha.
*terpaksa key in billing Quit Rent 2011 untuk Apartment Vista, macam haram-J jek.
*bertambahlah bar kerabunan aku. -shit!
*sambil waktu lunch tu ajak sesapa join lunch. -haram takde seorang pun. *sedih!
*lepak ofis dalam, borak pasar dengan Kak Zai. - macam macam lah
*masih kebosanan. sambil buat havoc dengan bos-bos. -angin dorang tengah okey. heheh. layannn
*hampir petang, aku masih melayan fesbuk sambil key in data yang hampir membuat aku putus urat mata.
*gampang je rasa. haha.
*try call hadi kahar macam orang tak cukup jari.
*akhirnya, lepak bersama Hanimi di kedai nasi lemak paling murah kat Dsara Damai. -yeayyyy!
*sambil borak pasar malam . segala yang kelakar terbongkar.
*hahah. market semakin tinggi! -maksud tersirat? lalalaaa..
*serius tau! aku tanak someone yang terlalu berharap.
*truly sayang kat manja. rindu dia .
*dapat banyak miskol harini? - Hadi Kahar, Fikri, Alip, Razlan,
*rasa nak throw away my maxis phone. -sayang sebenarnya.
*aku takde mood nak ikut Alip g futsal. -chepet macam cibai semalam. menyampah gila
*rasanya kejap lagi aku out somewhere dengan Hadi. release tension jap. -epah ikut.
*sorry pada yang nak keluar sama tapi tak dapat. -aku malas.
*sambil dengar lagu My Endless Love by Lionel Richie dan Diana Ross. -gila sedap.
*online balik fesbuk. wehh gila ramai orang poke aku, gila ke hape?
*ouh aku usha profile manja. gila rindu dia.
*hehe. harini agak best je sebenarnya, cuma aku melayan kebosanan yang menghempap aku!
*terbaik dari ladang..
*okey. nak berambus dah ni. -sambil pandang handset. manja kuar dengan kawan2 dia
*kena cakap that im going outing too.
*byebye 14 Februari 2011.. hari yang biasa dan sama macam biasa saja
*jangan raikan hari kekasih! berdosa -take my words.
*Assalamualaikum..