Berbuka sesama (+)_(+) | norsheilasalleh.blogspot.com

Berbuka sesama (+)_(+)

Assalamualaikum semua.
Aku gubra semacam je bila dia call dan ajak berbuka luar! Waa suka suki hati aku dibuatnya. Walaupun baru 6 hari berjauh, aku rasa lama da tak jumpa dia. Hehe. Mengeletik dapat jumpa teman istimewa. Haha. So drop by his house just for 30 minutes, waiting for his clean up himself, and get ready to date. Hee, date ke? Salah. Salah. Bukan. Bukan. Cuma pergi berbuka sama je.
  Sesampainya kami kat restoran tu #area Batu Caves#, awal 30 minit pula. Hmm layan je la. Borak2, tukar cerita, bahan-membahan. Hati tak sabar nak isi perut. Sesungguhnya godaan syaitan tu memang ada la memandangkan aku berpuasa ganti dan bukan bulan Ramadhan pun. Hee. Seksa betul sepanjang aku berpuasa #masuk hari ke 4 ni# barulah yang ni paling menduga dan mencabar akal dan nafsuku. Subhanallah. Aku beristighfar, dia cuma sengih2 je. Makan da terhidang depan mata lebih kurang 15 minit la. Cuba korang bayangkan, camne lah keadaan aku time tu? Staff2 situ usha je kami, last2 dia sempat pesan supaya masakan terakhir keluar lambat sikit sebab nak tunggu waktu berbuka. Hehe.
  Huwaaa lamanya.. Aku siap call mak lagi, tanya Damansara da sampai waktu maghrib ke belum. Dia bantai gelakkan aku je. Hampeh. Lastly tepat jam 7:30 malam azan maghrib berkumandang. Syukur alhamdullilah pada-Mu. Aku dapat sempurnakan hari ke-4. Happy :)
  Rasa masakan sini boleh tahan la. Bukan niat nak komen, aku memang tak suka minum air yang manis sangat. Salah taruk gula kut? Haha. Macam biasa kalau kami kat kedai makan. Surely dia makan sampai habis tau. Orang gemuk memang camtu. Kahkahkah. Lepas settle semua, kami berangkat ke Selayang. Mak kirim hantar baju kat Kak Ude. Sempat la aku melayan anak buah kesayangan ku tu, Fahrin! Moktie da start mengila sampai sakit2 badan layan dia. Huhu. Budak manja ni pemalu pula bila jumpa Poktie dia. Haha. Kesian la awak. Dapat tengok je kita main2 dengan Fahrin! Haa bila nak balik, tengok aku carry beg siap bye2 terus dia meluru minta dukung! Aci betul budak ni. Pantang tengok orang nak keluar, sibuk nak ikut la tu. Haha. Aci mak dia tergelak je. Anyway Fahrin, Moktie sayang awak bangat tau. Besar jadi orang yang berguna ya. I love you Fahrin and you too Hk. Terima kasih bawa kita keluar berbuka sama. Dapat jumpa awak. Suka sangat! Okeylah, aku nak tidur ni. Da tak larat sangat nak berjaga malam. Selamat malam semua! Selamat Hari Nisfu Syaaban :)
Assalamualaikum.