keluargaku | norsheilasalleh.blogspot.com

keluargaku

Kadang kala aku teringat zaman aku masih kecil. Waktu dimana semua adik beradik aku duduk serumah dan melayan kerenah masing-masing. Aku sayang sangat adik-beradik aku. Aku rindu diorang semua. Dua kakak aku dah punya keluarga sendiri. Punya suami yang baik dan anak-anak yang comel. Tinggal Along, Abang Bob, aku, Amoy dengan Adik je masih di tahap yang sama. Untunglah kakak-kakak aku dah bahagia sekarang. Aku pun tumpang gembira. Aku harap sangat diwaktu dunia sudah semakin tua, Abang Bob pulang ke pangkuan keluarga semula. Sampai bila nak mengharap pada keluarga angkatnya tu? Tak sayangkah pada saudara kandungmu? Mak selalu bercerita pasal abang aku yang jauh tu. Pasti mak rindukan anaknya yang sedang membesar tanpa dilihatnya.
  Keluarga aku cukup sederhana, ada lebih pasti berkongsi sekeluarga. Dan yang pasti naik turun tahap ekonomi banyak effected kat keluarga aku. Aku harap sangat aku berupaya untuk mengurangkan beban yang tertanggung oleh mak dan along. Semoga Tuhan kuatkan semangat aku dalam usaha ini. Amin.