Citer baru : Fahrin | norsheilasalleh.blogspot.com

Citer baru : Fahrin

Assalamualaikum semua!
Hari pertama jadi babysitter terjun bak kata abang ipar aku! Haa. Walaupun terkejut daripada tidur yang pendek, aku melayan je permintaan mak. Aku pun suka je tengok dia. Dan sebenarnya ada kes disebalik semua ni. Cuba korang tengok gambar dibawah ni.
Muka sakit =.='
Muka sihat :)

  So korang dah nampak kan ketara apa yang aku cuba jelaskan kat sini. Hmm akak aku hantar g umah jiran. Tak sangka anaknya buat anak buah aku camni. Bawah mata dia kena cakar. Dua2 belah tu. Kesian budak kecik ni. So mulai harini aku ambil alih jaga anak buah ni sementara aku dapat tawaran kerja yang ditunggu. Insya Allah aku akan jaga dia leklok. Ngee. Ni pun dua2 syok layan citer Wonderpets :) So cute kan.. Okey lah korang semua , bai!

1 comment

July 27, 2011 at 10:38 PM

kesian ank buah kamoo....
jaga die elok2 taw...
ade twitter ke?

Post a Comment