43 DAYS TO GO | norsheilasalleh.blogspot.com

43 DAYS TO GO

Assalamualaikum

Pagi ni dapat call daripada ex-officemate yang nak sponsor biskut untuk goodies. And that is only for my VVIP guess only. #Sorry ek! (gelak naughty ni, hik hik hik..) Last week, ada juga lagi sorang nak sponsor coklate untuk buat hantaran. Terima kasih ya Ann Melissa dan Farah Yusof! Korang the best. hehe. (Dengan syarat, lepas ni kena tolong promote biskut dengan coklat buatan mereka). Millions thank to my future sister-in-law yang sudi bagi veil putih untuk nikah. Katanya, "akak ni sorang je perempuan dalam family. Takpe la, yang ni Sheila amik. Untuk nikah"... Kerlasss kau Sheila. Ramai sponsor. Aku ada minta Kak Reen (my sis) punya veil putih. Sama rupanya dengan akak tunang bagi. Hee, so takyah la susah nak pinjam orang.

  Semua dalam keadaan baik bila dah makin dekat. Even kelam kabut sikit, tapi nak buat camne kan. Dengan kerja nak hadap, life sosial nak hadap. Memang stress juga 3 bulan lepas. So pada Bride-2-Be kat luar sana, sila buat 6 bulan awal ye. At least, boleh rileks untuk majlis korang! 

Baju nikah aku siap awal dari jangkaan. Special thanks to my mum, tailor terbaik dalam hidup aku. Sanggup mencuba buat baju pengantin buat kali pertama. Maybe aku first customer yang minta mak sendiri design untuk baju kawin. I like it so much. U know what, untung aku kan? Lagipun, aku cerewet sikit dan mak aku sudi je layan anak perempuan beliau ni. Sangat puas hati !

 Katering, pakai kawan baik tunang. Goodies dah siap aku bungkus bulan lepas. Urusan di pejabat agama pun baru semalam settle. Syukur ke hadrat Ilahi. Photographer? Aku guna khidmat abg ipar. Dia photographer hebat yang aku pernah kenal (amik hati ni...hehe). Tinggal kad undangan belum hantar. Tengah sibuk dapatkan alamat kawan2 yang tinggal jauh daripada kawasan Petaling Jaya. Tak sabar nak tengok hasil CeketFavor!

Pada yang tak tau bila aku nikah. Haa jangan lupa awal bulan depan. Aku invite kat facebook. Kalau nak kad, boleh bagi full name & full address untuk penghantaran poskad kawin ya.

Super millions thank to Mak, family, Ann, Farah dan Kak Alia for being so sweet :)

2 comments

April 14, 2012 at 9:57 PM

good arrangement...semiga segalanya selamat

April 15, 2012 at 11:44 AM

thank you awak. Hope everythings will be fine. hee :)

Post a Comment