B2B : WEDDING POSTCARD | norsheilasalleh.blogspot.com

B2B : WEDDING POSTCARD

Assalamualaikum...

Hari ni nak citer pasal vendor untuk kad jemputan kawin. Actually aku buat kelainan sikit. Very-very simple postcard. Postcard? Haa aku selalu godek-godek google and blogwalking blog kawan-kawan. Terjumpa satu blog http://ceketfavor.blogspot.com @ Cik Farah. Design and artwork dia memang stylish & modern tau. Contoh-contoh barang yang Cik Farah ada buat :-

guestbook CSI Style

TQ tag (4 jenis artwork)

minimalis guestbook saiz A4

-----------------------------------------------------
Here!

Mine :)

Haha, ok aku tipu aje. Sama je cuma versi aku colour hijau. Green galore. Sangat menarik pada mataku. And speechless sangat sebab vendor cuma amik masa  2 minggu untuk siapkan postcard greenseries aku. Haaa tapi aku tercerewet pula. Biasalah, nak jadi raja & ratu sehari kan. Ada lah sikit-sikit nak diubah suai. Email saja foward banyak kali, takut sangat pihak Cik Farah tak terima email. Kadang-kadang line internet kat ofis macam $^&$!&$ sikit. Hehe.

Memang puas hati lah dapat vendor yang sporting. Hujung minggu lepas aku turun Taman Melati amik poskad by hand dengan encik tunang. Siap jemput vendor datang ke majlis lagi. Hehe.

Nak kasi korang puas hati, inilah hasil kad aku :-
                                       - depan - 
                                       - belakang -
Siapa nak kad undangan, silalah email ke sheilashahfiekry@gmail.com / facebook - sheila salim

Till then!
Wasalam!

3 comments

April 25, 2012 at 8:37 PM

really nice and unique!

April 26, 2012 at 11:37 AM

thank you cik kirana! tunggu posmen hantar kat rumah awak ya :)

July 26, 2013 at 2:54 PM

comel! saya suka!

Post a Comment