DEAR VIEWERS (",) | norsheilasalleh.blogspot.com

DEAR VIEWERS (",)

Assalamualaikum

Harini aku terbaca satu blogger yang mendatangkan niat aku nak update pasal viewers. Lalu, tanpa sedar blog ni sebenarnya dah cecah angka 9098. Bagaimana boleh ada viewer sebanyak gini? Padahal aku baru je masuk arena blogger ni hujung bulan September 2010. Almost 2 years la kalau kira ikut tahun, hehe.

Tak rasa pelik? Actually aku ada 2 3 manusia iaitu kawan lama yang sememangnya rajin menulis diari kat blog. So kitorang exchange link blog bila ada cerita ohsem (haha gelak jahat). Dan kadang2 aku join contest blog. Dan aku letak link kat fb semata2 nak suruh orang like dan singgah lalu kat sini. Maka ada lah manusia2 anonymous yang rajin click. Tak lupa juga, friends of mine yang tengah study kat overseas. Sangat rajin nak baca entah hape aku update. Mengikut kata dorang, blog ni memang ntah-hape-ntah. Tapi diorang rejoice je. Layan (Y)

Ni paling aku ingat, dulu. Ada sorang kipas-susah-mati (die-hard-fans) iaitu Encik Tunang. Dia pandai stalk blog ni kalau ada yang tak kena dengan aku, di mana aku tengah moody ke. Tapi tu semua dulu. Dulu dengan sekarang dah lain tau. Haha.

Ok, sebelum nak out ni. Nak say thank you pada yang selalu singgah @ blogwalking sini.

Till then!
Wasalam!