IM SO SORRY ! | norsheilasalleh.blogspot.com

IM SO SORRY !

Assalamualaikum...

Hari ni agak bluess sikit story.
Macam biasa, dia yang jemput aku pergi balik kerja. Sebab rumah kami dekat. So jimat kos, kan?
and as usual, aku buat tak endah je kat dia. Dah serupa naik teksi je. Dia cakap sorang, nyanyi pun layan sorang. Agaknya dia tau kut kenapa aku buat taktau kat dia seminggu dua ni. Hmm sorry to say la. Aku egois tinggi sangat. Dari dulu. Siapa dah kenal lama, mesti tahu.. hee. Tapi dalam masa yang sama, aku kesian dia. Dia macam tak bersalah pun ada gak. Entahlah. Hati aku rasa, macam tak. Biarlah. Selama mana aku nak hukum dia  kan? Mak pun pujuk aku kelmarin. Pilu sangat. Dah la, majlis tinggal 1 bulan setengah. Baju dah siap. Katering odw nak tempah. Kad undangan, sorry! Aku tersangatlah busy dan tak sempat nak buat. Maka, dengan selamba, aku ajak pakai mulut aje. Lagipun selected guess sahaja. And again, sorry! Aku ni low profile. Aku nak share benda happy dengan family dan teman rapat. Cerita sedih, aku share kat blog huduh ni. To my kipas susah mati, i know u everywhere!

Thanks for reading!
Till then!
Wasalam :)

3 comments

April 11, 2012 at 2:50 PM

so the day cont ye?

April 11, 2012 at 3:49 PM

everyone count with me :)

April 12, 2012 at 10:21 AM

always boo

Post a Comment