SADNESS :'( | norsheilasalleh.blogspot.com

SADNESS :'(

saya nak minta maaf.
Mungkin entri ini akan menguris sedikit hati kalian.
Saya baru dapat berita
seorang kawan perempuan
meninggal dunia 2 bulan lepas
akibat tibi kritikal.
Ya,
kalian memang taktahu
siapa arwah tu pada saya.
allahyarhamah
seorang janda
kepada ex- boyfriend saya
saya tak sempat nak mohon ampun dengan dia
saya terkilan sangat
sebab pernah marah dan bencikan arwah
saya malu
sebab saya bukannya perfect pun
sampai nak berdendam dengan orang lain.
saya
teringin nak menziarahi pusara arwah
dengan seikhlas hati saya
mohon ampun
sebab pernah benci dan dendam
pada allahyarhamah
Insya- Allah
saya akan menziarahi awak
dengan anak kandung dan bekas suami awak.

Al-Fatihah buat allahyarhamah Nabila.
Amin.

1 comment

April 12, 2012 at 10:20 AM

al-fatihah.

Post a Comment