Promosi Ramadhan - Set Bersalin Tanamera | norsheilasalleh.blogspot.com

Promosi Ramadhan - Set Bersalin Tanamera

Assamualaikum...
Yakin sungguh aku katakan kat sini, Tanamera memang cukup famous dan sentiasa menjadi pilihan ibu-ibu berpantang dan juga para artis. Weee! Aku sendiri gunakan virgin oil jenama tanamera untuk sapuan di perut masa mengandung. Sedap sangat minyak kelapa dara tu, hujung pregnancy aku sempat telan 2-3 sudu bagi melancarkan proses bersalin. Setiap item bercirikan spa dan agak moden berbanding set pantang tradisional yang lain.
sheila shahfiekry
Sempena bulan Ramadhan Al Mubarak yang mulia ini, sukacita dimaklumkan sekiranya anda membeli set pantang Tanamera, anda akan diberi percuma minyak kelapa dara bernilai RM34 yakni sebotol selagi stok masih ada. 

SUKA? Berminat?

Harga set pantang termasuk postage :-
Semenanjung Malaysia RM 335
Sabah & Sarawak RM 355
Dalam satu set pantang tersebut ada 10 barang :-
* minyak kelapa dara (100ml)
- Terbukti untuk mencegah dan mengurangkan regangan kulit. Sebaik saja rasa sakit dan pengucupan, minum beberapa sudu besar dan semburkan pada sekitar vagina untuk melembapkan sekitar perineum dan mengurangkan pengoyakkan dan jahitan selepas bersalin normal.
* sabun mandi herba (125gm)
- Sabun yang dirumus daripada campuran herba dan bijiran untuk membuang sel-sel kulit yang lama dan merangsang peredaran darah pada kulit badan.
* minyak urut herba  (100ml)
- Minyak herba tropika dari bahan semulajadi membantu merangsang peredaran darah dan metabolisme. Membantu membuang toxin dari badan, menggalakkan pembebasan pengekalan air dan angin.
* herba pembersih wanita (10gm x 14 uncang)
- Dirumus dari campuran herba kayu dan pati minyak untuk memberi kelegaan pada sekitar vagina dari jahitan dan radang. Ciri-ciri anti-radang mengurangkan bengkak dan mempercepatkan penyembuhan. Gunakan produk serta merta selepas bersalin walaupun selepas pembedahan caesarean.
* herba mandian (10gm x 14 uncang)
- Rumusan tradisional dari campuran herba yang beraroma untuk menyegarkan, memberi tenaga, menghilangkan bau-bau badan dan melegakan otot-otot yang sakit dan letih.
* tapel (5gm x 14 uncang)
- Pes tradisional dari campuran herba untuk menguatkan dan menegangkan otot-otot sekitar abdomen. Merangsang pengaliran darah. Mengurangkan tompok hitam pada kulit abdomen yang mengecut. Seeloknya diguna dengan bengung.
* bengkung
- Untuk mengetatkan otot abdomen dan kulit yang mengeleber, mengurangkan sembab. Memastikan postur badan yang betul kerana ibu yang menyusu badan berkecenderungan untuk membongkok. Untuk ibu-ibu yang bersalin melalui caesarean, gunakan bengkung selepas jahitan telah pulih.
* pilis (3gm x 4 uncang)
- Rumusan tradisional yang menyegarkan mata dan minda kerana kurang tidur atau tekanan.
* teh herba (2gm x 14 uncang)
- Teh herba yang berciri memanaskan membantu ibu-ibu pulih dengan merangsangkan peredaran darah, mengeluarkan ketulan darah kotor, mengurangkan radang rahim dan vagina, dan membantu dari sembelit.
* lulur badan herba (20gm x 4 uncang)
- Rumusan herba yang berciri memanaskan. Menyegarkan tubuh yang keletihan. Mengurangkan sembab dan tompok hitam sekitar abdomen, ketiak dan kelangkang. Merangsangkan peredaran darah.
So, jangan lepaskan peluang terbaik ini!
Contact Farhana 010-6303999
Instagram @tanameracheras

21 comments

July 1, 2014 at 8:19 AM

woaaahh ! bru Zara tauu set bsalin ni.. skang ni kena amik tahu apa pon info pasal kandungan.. miahahah.. blog sheila laa yg Zara jadikn rujukan ni.. =)

July 1, 2014 at 8:28 AM

nak simpan,mana tau berguna nanti..thanks sharing sheila..

July 1, 2014 at 8:30 AM

bagus nie

July 1, 2014 at 9:50 AM

ecah pon beli set bersalin tanamera ni..dapat free lagi sebotol minyak kelapa dara ni..start 34 weeks buat urutan perineum guna minyak kelapa dara ni..lepas tu sapu dekat perut n miss B,minum sesudu pagi n sesudu malam..dah sakit nak bersalin nnti minum terus dari botol..yang lain2 belum pakai lagi..lepas bersalin baru pakai..harap semua usaha ni dapat memudahkan proses bersalin nnti..aminn..

July 1, 2014 at 10:13 AM

Salam Ramadhan Sheila..

July 1, 2014 at 11:53 AM

WAH MENIAGA ONLINE KE? BAGUS.. BAGUS..

July 1, 2014 at 11:54 AM

wahhh macam-macam produk sekarang

July 1, 2014 at 2:18 PM

alhamdulillah moga2 set lengkap ini menyihatkan kembali badan kita kan..

July 1, 2014 at 2:36 PM

insyallah kalau ada rezki baby lya nak cuba gak nie la hhee..menabung cne sheila.

July 1, 2014 at 3:08 PM

Sheila..sorry lama tak berkunjung kat sini..terlepas pandang mungkin..Akak teringin nak beli virgin oil je dulu ..nanti nak try dapatkan kat mana-mana Tanamera yang available..

July 1, 2014 at 3:16 PM

Salam, wah best ni, ni semua set luaran je kan..menarik..
: <a href="http://mamaicastore.com/381/waktu-berbuka-puasa-2014/><b>Waktu Berbuka Puasa 2014</b></a>

July 1, 2014 at 3:38 PM

menarik kan.. berbaloi baloi :)
ciksu pon suka set ni. nak nak minyak kelapa dara tu. wangi je baunya :)

July 2, 2014 at 12:40 AM

semoga rezeki melimpah di bulan ramadhan .

July 2, 2014 at 9:11 AM

Bagus produk ni...lengkap dari sebelum dan selepas bersalin...

July 2, 2014 at 9:53 PM

Produk hot utk ibu bersalin ni kan..

Anonymous
July 4, 2014 at 1:24 AM

Yup...tanamera mmg best.. lengkap utk semua keperluan berpantang.. akak nye experience anak 1st n 2nd mkn jamu...so kna stop bila anak kuning.. bdn lemau la bila xde jamu kn.. kali ke 3 ni google n rasanya tanamera is a good chOice for a mother... sbb xde dh jamu2 yg kna telan kecuali teh tanamera je buat mnum n x mudarat pn klu bby jaundis kan... lagipon best sbb semua ready pack..dlm uncang.. xyah renyah2 rebus akar, daun2 nak mnum ke...mndi ke kan.. xde masa pn nak buat smua tu bila anak 3 dh ni...kihkihkih paling utama yg best of coz la mnyak vco ni... alhamdulillah bersalin ketiga ni mudah je... baby kuar meluncur je... tu yg akk pilih tanamera...ringkas..mudah...praktikal...wahhh gitu.. leh buat testimoni tanamera dh ni...

July 4, 2014 at 6:29 PM

Mcm best je.... Leh try ni. Akk pn tgh cari set berpantang nnti. Good info dear....

July 4, 2014 at 7:52 PM

Assalamualaikum sheila...produk nih memg elok kan...

July 9, 2014 at 6:29 AM

first time dengar brand ni

July 10, 2014 at 11:00 PM

nah kalau dah ada testimoni berjaya haruslah tak lepas peluang mcm ni..:)

July 15, 2014 at 10:39 AM

menarik gak tanamera...

Post a Comment