Al-kisah : Keluargaku | norsheilasalleh.blogspot.com

Al-kisah : Keluargaku

Detik 12 tengah malam, baru nak keluar bilik untuk ke tandas. Terdengar suara2 dan pintu utama rumah terbuka. Cakkk! Opocot! Mak dengan adik bongsu aku dah pulang daripada Terengganu/Pahang. Hee terasa lega sikit, alhamdullilah. Yang memelikkan daku, mak kata along amik. So what happen to the car? Rosak kat area Lintang. Tersadai kat situ sementara kawan abang ipar aku akan 'repair'kan nanti. Kesiannya dengar, kalaulah aku ada, atleast aku leh tolong apa yang patut. Patutlah sunyi je rumah aku sabtu dengan ahad yang lepas. Terasa sangat, sedih betul bila time cuti takda orang kat rumah yang teman aku tengok tv, teman makan, atau borak2 pasar. Huawaaa! Memang menyesal tak ikut mak! Huwaa! Tapi benda da jadi, da lepas pun. Aku harap2 kereta boleh cepat elok. Dan tak meragam bila family aku bawak jalan jauh. Amin!